سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۶۰۴
جمعه ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: مردم عسلویه نسبت به هدررفت بیت‌المال توسط برخی افراد اعتراض دارند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد به اهمیت انتخابات مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت امام روی انتخابات مجلس حساسیت داشتند. رهبر انقلاب هم فرموده‌اند مجلس بسیار مهم است و مجلس تکیه گاه عزت اسلامی و ملی است. مجلس تضمین کننده منافع عمومی ملت و سد محکمی در برابر تعرض و طمع ورزی دشمنان است.

هاشمی نژاد افزود: شورای نگهبان صلاحیت‌ها را تأیید می‌کند. شاید همه ملاک‌ها دستش نباشد. اینکه شورای نگهبان تأیید کرده معنایش این نیست که بررسی و تحقیق نکرده و به وعده‌ها و شعارها توجه نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی کاندیداها اینقدر وعده می‌دهند؛ انگار نماینده مدیر اجرایی است. به شعارهای توخالی گوش ندهید. برخی برای چند رأی پیش هر کس و ناکس می‌روند و خودشان را سبک می‌کنند. اگر فرد لایق باشد خود مردم به سراغش می آیند. آدم متشخص خردمند و دغدغه مند نسبت به مشکلات کشور انتخاب کنید.

امام جمعه عسلویه سالروز تأسیس نهضت سواد آموزی را تبریک گفت و افزود: در این چهل سال نهضت سواد آموزی، کارهای بزرگی انجام داده از همه عزیزان که در این عرصه خدمت کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

هاشمی نژاد روز ۹ دی روز تاریخی و به یاد ماندنی بصیرت و میثاق با ولایت دانست و بیان کرد: در این روز دشمنان به واسطه مردم مأیوس شدند مردم مجدداً وفاداری خود را به نظام اسلام و ولایت به نحو شایسته ای ابراز کردند و حماسه‌ای نو و تازه آفریدند.

وی تاکید کرد: کار دشمنان در این روز سخت شد و دشمن متحیر ماند و عقب نشینی کرد. انشاالله در روز ٩ دی شما مردم ولایتمدار با حضور در مصلای نمازجمعه یک بار دیگر بیعت خود را با رهبری و پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارید.

امام جمعه عسلویه به مسائل شهری اشاره کرد و افزود: مردم شهر عسلویه شدیداً اعتراض دارند به اینکه برخی با بیت المال بازی می‌کنند. چه به روز بیت المال می‌آورند؟ خیابان درست کردند چند میلیارد خرج کردند ولی یک حوضچه است.

وی ادامه داد: شهردار سابق، شورای اسلامی، پیمانکار، مهندس ناظر و چه کسی باید جوابگو باشد. خیانت مگر شاخ و دم دارد؟ چرا خیانت می‌کنید؟ کسی که ناکارآمد است و می‌آید این کار می‌کند باید جوابگو باشد. فراتر از شهر و شهرستان باید پاسخگو باشند.

هاشمی نژاد از حضور گروه جهادی پاسداران در شهرستان عسلویه و حضور آنان در نماز جمعه تشکر کرد و افزود: در این چهل سال هر جا نظام اسلامی نیاز داشته سپاه نشان داده در وسط میدان بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر