چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
چهارمین نشست تخصصی روز بوشهر برگزار شد؛ نوآوری و خلاقیت سرلوحه برنامه‌های هفته بوشهر
کد خبر: ۶۵۹۶۲
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: چهارمین نشست کمیته تخصصی گرامیداشت روز بوشهر در محل کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر برگزار شد. در این نشست که با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری، مشاوران فرهنگی شهردار، عضو هیات مدیره و معاونان سازمان فرهنگی شهرداری و سرپرست روابط عمومی شهرداری برگزار شد، در خصوص تشکیل کمیته‌های تخصصی، جمع‌آوری طرح‌ها و آثار، تعداد روزهای برگزاری مراسم نکوداشت هفته بوشهر و... بحث و بررسی و تصمیم‌گیری شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، احمد بارگاهی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در آغاز این نشست ضمن ارائه خلاصه‌ای از نتایج نشست‌های پیشین کمیته تخصصی نکوداشت روز بوشهر خاطرنشان کرد: امسال در صورت همراهی شورا و شهرداری تلاش می‌کنیم که سال متفاوتی را برای روز بوشهر رقم بزنیم و بوشهر را فراتر از مرزهای این استان صادر کنیم. 

به‌گفته وی، به‌کارگیری نوآوری و خلاقیت در ایده‌ها، مراسم و برنامه‌ها و ایجاد وسعت دید ملی و فراملی در دستور کار کمیته نکوداشت روز بوشهر قرار گرفته است که امیدواریم با همراهی و همکاری مسوولان و نهادهای ذی صلاح همراه شود. 

طاهره شمشیری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر نیز با اشاره به تجاربی که مجموعه سازمان فرهنگی شهرداری در خصوص برگزاری مراسم نکوداشت روز بوشهر طی سال‌های گذشته کسب کرده است، افزود: کمیسیون فرهنگی شورا حمایت خود را از مجموعه سازمان فرهنگی و همچنین کمیته تخصصی نکوداشت روز بوشهر برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم اعلام می‌کند و امیدواریم که مراسم امسال با کمترین موانع و مشکلات و به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

در ادامه این نشست، هرکدام از اعضای کمیته تخصصی روز بوشهر به بحث و بررسی درخصوص موانع و مشکلات و چگونگی برگزاری مراسم هفته بوشهر پرداختند و در پایان موارد زیر مقرر شد:
1. تشکیل کمیته علمی برای انتخاب چهره ماندگار و شهروند افتخاری
2. برنامه‌های هفته بوشهر همچنان در قالب هفت روز برگزار شود
3. هماهنگی با شورای شهر تهران برای برگزاری جشن روز بوشهر در پایتخت انجام شود.
4. شرایطی برای حضور کمیته تخصصی نکوداشت روز بوشهر در شورا فراهم شد تا این کمیته به دفاع از برنامه‌های پیشنهادی خود در حضور اعضای شورا بپردازد.
5. پرونده برنامه‌های پیشنهادی به‌صورت کامل تا پایان دی‌ماه بسته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر