جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس بهزیستی شهرستان دشتستان گفت: 800 نابینا و کم بینا در شهرستان دشتستان از خدمات بهزیستی برخوردار هستند.به گزارش فکرشهر، علیرضا هوشیار در آیین تجلیل از نابینایان و معلولان این شهرستان افزود: 12 نابینای دشتستان موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در رشته های قرآنی، فرهنگی و ورزشی شده اند.وی بیان کرد: شش نفر از معلولان دشتستان نیز دارای رتبه های برتر کشوری در بازی های ویژه جانبازان و معلولان هستند.هوشیار ادامه داد: در مجموع حدود چهار هزار و 500 معلول در شهرستان دشتستان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.
کد خبر: ۶۵۹۹
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۵

فکرشهر: رییس بهزیستی شهرستان دشتستان گفت: 800 نابینا و کم بینا در شهرستان دشتستان از خدمات بهزیستی برخوردار هستند.

به گزارش فکرشهر، علیرضا هوشیار در آیین تجلیل از نابینایان و معلولان این شهرستان افزود: 12 نابینای دشتستان موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در رشته های قرآنی، فرهنگی و ورزشی شده اند.

وی بیان کرد: شش نفر از معلولان دشتستان نیز دارای رتبه های برتر کشوری در بازی های ویژه جانبازان و معلولان هستند.

هوشیار ادامه داد: در مجموع حدود چهار هزار و 500 معلول در شهرستان دشتستان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.

هوشیار، اشتغال زایی را یکی از دغدغه های مهم نابینایان عنوان کرد و اضافه کرد: برای اشتغال زایی نابینایان، تسهیلات اشتغال زایی تا سقف 150 میلیون ریال به این قشر پرداخت می شود.

وی کمک به ارائه تسهیلات مسکن، ازدواج و خدمات توانبخشی و کمک هزینه ازدواج را از دیگر برنامه های بهزیستی در حوزه خدمات رسانی به نابینایان عنوان کرد.

رییس بهزیستی شهرستان دشتستان همچنین از نابینایان خواست برای تحرک و اعتماد به نفس بیشتر ورزش کردن را در زندگی خود مد نظر داشته باشند.

نابینایان نیز دراین نشست پیگیری مسائل و مشکلات خود خواستار راه اندازی انجمن نابینایان در شهرستان شدند.

در این آیین از نابینایان موفق شهرستان تجلیل شد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر