پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: 100 میلیارد ریال برای ایجاد شهربازی در شهر بوشهر مصوب شد.به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در آئین جانمایی شهربازی ساحلی بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری است که باید با توسعه زیرساخت‌ها در این زمینه، توسعه گردشگری استان بوشهر را فراهم سازیم.وی به برخورداری استان بوشهر از سواحل طولانی و مناسب برای گردشگری اشاره کرد و بیان داشت: اجرای طرح‌های گردشگری در سواحل استان بوشهر می‌تواند زمینه را برای حضور هر چه بیشتر گردشگران در استان فراهم سازد.
کد خبر: ۶۶۱۳
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: 100 میلیارد ریال برای ایجاد شهربازی در شهر بوشهر مصوب شد.

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در آئین جانمایی شهربازی ساحلی بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری است که باید با توسعه زیرساخت‌ها در این زمینه، توسعه گردشگری استان بوشهر را فراهم سازیم.

وی به برخورداری استان بوشهر از سواحل طولانی و مناسب برای گردشگری اشاره کرد و بیان داشت: اجرای طرح‌های گردشگری در سواحل استان بوشهر می‌تواند زمینه را برای حضور هر چه بیشتر گردشگران در استان فراهم سازد.

استاندار بوشهر بر لزوم تلاش استفاده از مشارکت‌های بخش خصوصی در توسعه طرح‌های گردشگری تاکید کرد و افزود: یکی از اولویت‌های مهم استان بوشهر ساخت شهربازی در ساحل بوشهر است که با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.

تخصیص 50 میلیارد ریال برای ایجاد شهربازی در شهر بوشهر

وی از تصویب 100 میلیارد ریال برای ایجاد شهربازی در شهر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: تاکنون 50 میلیارد ریال به منظور ساخته و راه‌اندازی این شهربازی تخصیص یافته است.

سالاری با بیان اینکه حمایت‌های لازم را با سرمایه گذار برای اجرای طرح شهربازی بوشهر خواهیم داشت، تاکید کرد: زیرساخت‌های لازم برای ایجاد این شهر بازی باید پس از جانمایی ایجاد شود.

وی ادامه داد: استان بوشهر در حال حاضر شهربازی ندارد و این شهربازی به عنوان اولین شهربازی استان بوشهر که می‌تواند محل مناسبی برای تفریحات مردم استان و همچنین گردشگران و مسافران باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر