جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: سریال انفجار نفکش های عراقی با آتش گرفتن دومین تانکر نفتکش در بامداد شنبه در ورودی کمربندی شهر اندیمشک ادامه یافت.به گزارش فکرشهر از ایرنا در این حادثه که ساعت هفت و سی دقیقه امروز در ورودی کمربندی شهر اندیمشک روی داد یک دستگاه تانکر عراقی حامل سوخت به پل سیمانی جاده سد دز برخورد کرد و آتش گرفت.این دومین حادثه انفجار و آتش سوزی برای تانکرهای حامل سوخت عراقی است که در 24 ساعت گذشته در اندیمشک روی می دهد. 
کد خبر: ۶۶۲۵
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: سریال انفجار نفکش های عراقی با آتش گرفتن دومین تانکر نفتکش در بامداد شنبه در ورودی کمربندی شهر اندیمشک ادامه یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا در این حادثه که ساعت هفت و سی دقیقه امروز در ورودی کمربندی شهر اندیمشک روی داد یک دستگاه تانکر عراقی حامل سوخت به پل سیمانی جاده سد دز برخورد کرد و آتش گرفت.

این دومین حادثه انفجار و آتش سوزی برای تانکرهای حامل سوخت عراقی است که در 24 ساعت گذشته در اندیمشک روی می دهد. 

فرماندار اندیمشک با بیان این که در یک ماه اخیر چند حادثه برای تانکرهای عراقی در جاده های این شهرستان روی داده و خساراتی به دنبال داشته گفت: بخشی از اراضی کشاورزی ، پل سد دز و آسفالت جاده در حادثه صبح امروز خسارت دیده است.

'حمیدرضا گودرزی' با بیان این که تریلر نفتکش به بدنه پل ورودی جاده سد دز برخورد و خساراتی به این پل وارد کرده افزود: بی احتیاطی راننده و ترکیدگی لاستیک آن در پیچ پل موجب بروز این حادثه شده است.

فرماندار اندیمشک گفت: راننده و کمک راننده در این حادثه دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.

واژگونی این نفتکش مواد نفتی، اراضی کشاورزی اطراف محل حادثه را آلوده کرده است.

روز گذشته نیز یک تریلر عراقی در جاده کمربندی اندیمشک منفجر و دچار آتش سوزی شد.

تردد تانکر های نفتکش عراقی به جاده های استان خوزستان خسارت وارد کرده است.

بر اساس آمارهای متفاوت جاده های استان خوزستان جولانگاه روزانه بین 600 تا یک هزار و 200 دستگاه تانکر نفتکش عراقی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر