دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: جلسه صلح و سازش خانواده ریحانه جباری با اولیا دم مرحوم سربندی که روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد به نتیجه نرسید.به گزارش فکرشهر، 'فریدون جباری' پدر ریحانه جباری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام این خبر افزود : جلسات صلح و سازش با اولیا دم مرحوم سربندی، 20 و 21 مهر ماه برگزار شد.وی اضافه کرد: در این جلسات پسر مرحوم سربندی و چند تن از خانواده وی حضور داشتند که در نهایت رضایت ندادند.
کد خبر: ۶۶۳۴
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: جلسه صلح و سازش خانواده ریحانه جباری با اولیا دم مرحوم سربندی که روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد به نتیجه نرسید.

به گزارش فکرشهر، 'فریدون جباری' پدر ریحانه جباری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام این خبر افزود : جلسات صلح و سازش با اولیا دم مرحوم سربندی، 20 و 21 مهر ماه برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جلسات پسر مرحوم سربندی و چند تن از خانواده وی حضور داشتند که در نهایت رضایت ندادند.

به گفته پدر ریحانه جباری، خانواده مرحوم سربندی خواهان گفتن حقیقت از سوی ریحانه بودند.

نامبرده اضافه کرد: امروز (شنبه) وکیل مدافع ریحانه برای اطلاع از آخرین وضعیت پرونده به دادسرا مراجعه کرد.

شعله پاکروان مادر ریحانه جباری نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن انتقاد به اخباری که طی روزهای گذشته به نقل از وی در رسانه ها منتشر شده است،گفت: بعد از جلسه صلح و سازش با هیچ رسانه داخلی یا خارجی صحبتی نداشته ام.

ریحانه جباری هفت سال قبل به اتهام قتل دکتر سربندی بازداشت شد و اکنون حکم قصاص وی قطعی شده است. 

خانواده مقتول بارها اعلام کرده اند از خون پدرشان نمی گذرند و در صورتی که ریحانه اسرار پرونده را برملا نکند، قصاص خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری نیز هفته گذشته در حاشیه مراسم ختم ولی الله خبره قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور درباره این پرونده گفت: مهلت 10 روز خانواده ریحانه جباری برای جلب رضایت اولیا دم مقتول پایان یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر