جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، به‌زودی مشکل ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و معلمان عسلویه رفع می‌شود.به گزارش فکرشهر، سیدعلیرضا ایاز سنگی‌فرد صبح امروز در دیدار با امام جمعه عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری در این مجموعه هستیم.وی افزود: کیفیت‌بخشی به سطح تعلیم و تربیت مورد تاکید مدیران آموزش و پرورش است و امیدواریم با تلاش مضاعف به نتایج لازم در این زمینه برسیم.
کد خبر: ۶۷۰۷
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۷

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، به‌زودی مشکل ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و معلمان عسلویه رفع می‌شود.

به گزارش فکرشهر، سیدعلیرضا ایاز سنگی‌فرد صبح امروز در دیدار با امام جمعه عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری در این مجموعه هستیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به سطح تعلیم و تربیت مورد تاکید مدیران آموزش و پرورش است و امیدواریم با تلاش مضاعف به نتایج لازم در این زمینه برسیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه، دیدار و تعامل با نهادها و ادارات را یکی از برنامه‌های کاری خود عنوان کرد و یادآور شد: تمام همت خویش را در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی به کار می‌گیرم و هم و غم خود را برای پیشرفت آموزش و پرورش شهرستان عسلویه خواهم گذاشت تا شکوفایی نسبی در شهرستان حکم‌فرما شود.

سنگی‌فرد تصریح کرد: سرکشی به مدارس در شهرها و روستاهای مختلف و رفع مشکلات حوزه تعلیم و تربیت در دستور کار قرار دارد و برای رسیدن به اهداف نیازمند همکاری همه مسئولان هستیم.

وی از رفع مشکل ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و معلمان عسلویه خبر داد و افزود: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به زودی مشکلات ایاب و ذهاب این عزیزان رفع می‌شود.

امام جمعه شهرستان عسلویه نیز با ابراز خرسندی از انتصاب ایاز سنگی‌فرد به عنوان رئیس آموزش و پرورش از برنامه‌های وی در تعامل با نهادها استقبال کرد.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد افزود: آنچه که در توان داشته‌ام و دارم برای مسئولین کم نگذاشته و نخواهم گذاشت.

به نوشته ی فارس، وی خواستار برنامه‌ریزی لازم برای حضور در مدارس به منظور سخنرانی و شرکت در نماز جماعت مدارس شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر