چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۰۸۶
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تعرفه درآمدی (عوارض محلی ) سال ۱۳۹۹ شهرداری بندر بوشهر و سازمان‌های وابسته آن تصویب شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ابوذر دهدار روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تعرفه هر ساله توسط شهرداری به شورای اسلامی شهر پیشنهاد و پس از بررسی و تصویب در شورای شهر، مبنای دریافت عوارض در سال آینده قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: لایحه تعرفه عوارض محلی سالانه شهرداری مهم‌ترین و اصلی‌ترین منبع درآمدی و تامین و تحقق بودجه سالانه به شمار می‌رود.

دهدار ادامه داد: پرداخت عوارض به عنوان راهکاری مؤثر برای توسعه شهر و تحقق به هنگام نیازهای شهر و شهروندان است و با توجه به حجم پروژه‌های‌ در نقاط مختلف شهر، نگاه مشارکتی شهروندان به ساخت و توسعه شهر می‌تواند به آبادانی و رونق آن منجر و مدیریت شهری  را در اجرای برنامه‌های خود مصمم‌تر کند.

دهدار بیان کرد: با وجود تورم سالانه و افزایش هزینه نگهداری شهرداری با توجه به شرایط اقتصادی جامعه در اکثر کدهای درآمدی مربوط به شهروندان هیچگونه افزایشی نداشتیم.

وی گفت: پرداخت عوارض کلید توسعه شهر است مردم می‌توانند با پرداخت عوارض در آبادانی شهر خود تلاش کنند. 

دهدار افزود: لایحه تعرفه عوارض محلی و هزینه خدمات سال ۱۳۹۹ شهرداری و سازمان های وابسته پس از تایید و ابلاغ نهایی، علاوه بر چاپ در نشریات محلی، بصورت کتابچه تهیه شده و برای اطلاع و آگاهی عموم مردم در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر