پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۰۸۷
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: امام‌جمعه خارگ گفت: جوانان خارگی نقش مهمی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی در دیدار با مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان ارشد نظامی در جزیره خارگ اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بااقتدار وارد چهل و یکمین سال انقلاب خود شد.

وی تصریح کرد: این سال‌های پی‌درپی به‌آسانی به دست نیامده است و خون‌های زیادی در راه تداوم این انقلاب ریخته شده است که ما باید پاسدار خون این شهیدان باشیم.

کمالی افزود: جزیره خارگ در قبل از انقلاب تأمین‌کننده منافع اقتصادی رژیم ستم‌شاهی بود که همین جوانان انقلابی و متدین جزیره خارگ با بستن شیرهای نفت به دستور امام خمینی (ره) باعث سرآغاز انقلاب اسلامی ایران شدند، ولایت مداری و ولایت‌پذیری باعث به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران شد.

امام‌جمعه خارگ تصریح کرد: در این برهه زمانی حساس انقلاب اسلامی ایران با بصیرت افزایی به بلوغ و بالندگی رسیده است و وظیفه همگان حفظ و حفاظت از حریم این انقلاب است.

محمود رضایی بخشدار ویژه خارگ نیز اظهار داشت: جزیره خارگ را در برخی از موارد به‌عنوان مبدأ انقلاب اسلامی ایران نام برد، بستن شیرهای نفت توسط جوانان انقلابی این جزیره مبدأ حرکت‌های درهم‌شکننده اقتصاد رژیم مستبد ستم‌شاهی بود.

وی افزود: ایران اسلامی با اتکا به همت جهادی جوانان غیور خود در صنایع مهم مانند نفت و پتروشیمی به خودکفایی رسیده است، هر وقت فعل خواستن توسط مسئولین به‌درستی صرف شد، آنجا توانستیم نتیجه‌های خوبی بگیرم.

رضایی تصریح کرد: ایران اسلامی استوار و تمام قدرت به‌سوی اهداف خود در حال حرکت است و کشورهای منطقه بدانند و آگاه باشند که انقلاب اسلامی ایران در حال شکوفایی و توسعه است و این راه باقدرت هم ادامه خواهد یافت.

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان جزیره را دعوت به همدلی و هم‌افزایی می‌نمائیم و ثمره کار گروهی مطمئناً موفقیت خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر