پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهرستان جم و نایب رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: تقسیم عادلانه عوارض آلایندگی در سطح شهرستان جم ضروری است.به گزارش فکرشهر، افشین پریشان اظهار داشت: خدمت به مردم توفیق الهی دانست و گفت خدا را شاکرم که این توفیق به من حقیر رسید که در کسوت رئیس شورای اسلامی شهرستان جم در خدمت مردم جم باشم.رئیس شورای اسلامی شهرستان جم اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای ارتقای شهرستان به کار خواهم گرفت که در پایان هم در پیشگاه خداوند و هم نزد مردم شرمسار نباشم.
کد خبر: ۶۷۱۱
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهرستان جم و نایب رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: تقسیم عادلانه عوارض آلایندگی در سطح شهرستان جم ضروری است.

به گزارش فکرشهر، افشین پریشان اظهار داشت: خدمت به مردم توفیق الهی دانست و گفت خدا را شاکرم که این توفیق به من حقیر رسید که در کسوت رئیس شورای اسلامی شهرستان جم در خدمت مردم جم باشم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای ارتقای شهرستان به کار خواهم گرفت که در پایان هم در پیشگاه خداوند و هم نزد مردم شرمسار نباشم.

پریشان همدلی و وحدت را رمز موفقیت شورای اسلامی شهرستان جم دانست و گفت: در زمان انتخاب هیئت رئیسه به وضوح قابل مشاهده بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر جم مهمترین اولویت کاری خود را تقسیم عادلانه عوارض آلایندگی در سطح شهرستان جم عنوان کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای رفع تنش ها و سوء تفاهم ها انجام خوام داد.

وی تاکید کرد: باید دیدگاه ها را عوض کنیم و نباید محله ای فکر کنیم و برای سربلندی جم تلاش کنیم و جم را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

پریشان در پایان از زحمات و تلاش های وافر حسین محدثی رئیس سابق شورای اسلامی شهرستان جم تقدیر و تشکر کرد و گفت: در زمان تصدی محدثی منشا خدمات ارزشمند و ارزنده ای بودیم.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر