جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۳۳۵
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۹

فکرشهر: رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با بیان اینکه می خواستند معامله قرن را بر پایه پیروزی‌ها بر لبنان و پیروزی بر ایران پس از جنگ عراق و بر پایه سقوط سوریه بنا سازند، تاکید کرد: امام خمینی(ره) معامله قرن را چهل سال به تاخیر انداخت.

به گزارش فکرشهر از ایسنا به نقل از شبکه المنار، سید ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در سخنانی گفت: بعد از رونمایی از طرح موسوم به "معامله قرن" به برکت جهاد و خون شهدا وارد مرحله جدیدی از نزاع و درگیری خواهیم شد و با چشمان خود خواهیم دید که طاغوت شکست خواهد خورد.

وی افزود: می خواستند معامله قرن را بر پایه پیروزی‌ها بر لبنان و پیروزی بر ایران پس از جنگ عراق و بر پایه سقوط سوریه بنا سازند اما این مساله رخ نداد بنابراین آمریکایی ها دیگر هیچ گزینه ای جز تلاش برای تحمیل این طرح حتی از سوی یک طرف و در غیاب طرف فلسطینی نداشتند و این امر نشانه دهنده شکست و ناتوانی است.

این مقام حزب الله تاکید کرد: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران معامله قرن را چهل سال به تاخیر انداخت و مانع تحقق این طرح توسط آمریکایی ها شد و به دنیا چهل سال فرصت داد تا در معادلات خود بازنگری کنند و برای مقابله با طرح اسرائیل و آمریکا در جایگاه مناسب خود قرار بگیرند.

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان همچنین گفت: مقاومت لبنان نیز با عقل و قلب و دست و ساعد خود مانع تحقق معامله قرن توسط آمریکا و اسرائیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر