چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل باشگاه دلیران دشتی تصریح کرد: 3 روز دیگر برای اعلام حضور قطعی در لیگ برتر والیبال فرصت داریم که اگر قادر به جذب اسپانسر نشویم، از مسابقات انصراف خواهیم داد.به گزارش فکرشهر، اکبر غلامی نژاد با اشاره به اینکه تیم دلیران دشتی طی چهارسال گذشته با هزینه های شخصی اداره شده، افزود: از سال 89 که قهرمان لیگ استان شده و به زیرگروه صعود کردیم تا دو سالی که در لیگ یک بوده و نهایتا اسفندماه 92 به لیگ برتر صعود کردیم، قریب 600 میلیون تومان به صورت شخصی هزینه کرده ام، اما به دلیل هزینه های بالای حضور در لیگ برتر، دیگر قادر به حمایت مالی از تیم نیستم.
کد خبر: ۶۷۵۱
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: مدیرعامل باشگاه دلیران دشتی تصریح کرد: 3 روز دیگر برای اعلام حضور قطعی در لیگ برتر والیبال فرصت داریم که اگر قادر به جذب اسپانسر نشویم، از مسابقات انصراف خواهیم داد.

به گزارش فکرشهر، اکبر غلامی نژاد با اشاره به اینکه تیم دلیران دشتی طی چهارسال گذشته با هزینه های شخصی اداره شده، افزود: از سال 89 که قهرمان لیگ استان شده و به زیرگروه صعود کردیم تا دو سالی که در لیگ یک بوده و نهایتا اسفندماه 92 به لیگ برتر صعود کردیم، قریب 600 میلیون تومان به صورت شخصی هزینه کرده ام، اما به دلیل هزینه های بالای حضور در لیگ برتر، دیگر قادر به حمایت مالی از تیم نیستم.

غلامی نژاد افزود: کف هزینه یک فصل لیگ برتر والیبال 2 میلیاردتومان است که تامین این بودجه از سوی یک نفر امکان پذیر نیست و محکوم به شکست می باشد.

وی با اشاره به زمزمه هایی که درباره حمایت شهرداری بوشهر از تیم دلیران دشتی طی هفته های گذشته مطرح شده بود، تصریح کرد: قرار بود امتیاز تیم لیگ برتری دلیران دشتی رایگان و به صورت دایمی در اختیار شهرداری قرار بگیرد و بازی های آن نیز در شهر بوشهر باشد، اما اعضای شورای شهر با وجود دریافت کتبی این تعهدات از ما، این موضوع را رد کردند.

غلامی نژاد با بیان اینکه پیگیری حمایت پارس جنوبی از این تیم هم بی نتیجه بوده، افزود: اردیبهشت ماه امسال نیز طی نامه ای به سالاری استاندار بوشهر ناتوانی برای تامین هزینه های تیم لیگ برتری را تشریح کرده و آمادگی برای واگذاری رایگان تیم به اسپانسر جدید را اعلام نمودم، ولی علیرغم پیگیری های بعدی، تا امروز پاسخی دریافت نکرده ام.

مدیرعامل باشگاه دلیران دشتی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام فدراسیون والیبال برای تکمیل مدارک بازیکنان خود، تنها سه روز فرصت برای جذب اسپانسر داریم، اگر اتفاق مثبتی رخ ندهد، طی نامه ای انصراف مان را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خلیج فارس، وی تصریح کرد: عاجزانه از استاندار، نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس و هر مدیر دلسوز دیگر درخواست دارم به صورت رایگان امتیاز تیم لیگ برتری دلیران دشتی را از بنده دریافت کرده و آن را به اسپانسری توانمند از میان صنایع استان متصل کنند تا با توجه به نگاه ویژه ای که به رشته والیبال در کشور خصوصا پس از لیگ جهانی ایجاد شده، استان بوشهر هم بتواند از شور و نشاط داشتن تیمی در لیگ برتر و حضور ملی پوشان در این استان بهره مند شوند.

غلامی نژاد با بیان اینکه امیدوارم طی 3 روز آینده اتفاق مثبتی رخ داده تا مجبور به انصراف از لیگ برتر نشویم، ادامه داد: در مدت حضور در زیرگروه کشور و لیگ یک فقط جمشیدی مدیرکل ورزش و جوانان از ما حمایت مادی و معنوی کرد، ضمن اینکه اخیرا هم آزادشهرکی شهردار بوشهر قصد کمک به این رشته را داشت که پیشنهادش مورد موافقت شورای شهر قرار نگرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر