جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسابقات لیگ فوتبال ساحلی رده های سنی کشور به میزبانی استان یزد و در ورزشگاه سلمان یزد برگزار شد.به گزارش فکرشهر، در پایان این مسابقات گلساپوش یزد علیرغم شکست در روز پایانی در مقابل جوانان استانداری کرمانشاه ، عنوان قهرمانی را کسب نمود ، تاک تیران نیز موفق شد از سد تیم دریانوردان بگذرد و عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد. در این دوره از مسابقات گلساپوش یزد قهرمان شد. تاک تیران دوم، جوانان استانداری کرمانشاه سوم و دریانوردان بوشهر نیز در عین ناباوری به مقام چهارم بسنده کردند تا بوشهری‌ از رسیدن به جام و مدال محروم شوند.
کد خبر: ۶۷۵۲
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۸

فکرشهر: مسابقات لیگ فوتبال ساحلی رده های سنی کشور به میزبانی استان یزد و در ورزشگاه سلمان یزد برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، در پایان این مسابقات گلساپوش یزد علیرغم شکست در روز پایانی در مقابل جوانان استانداری کرمانشاه ، عنوان قهرمانی را کسب نمود ، تاک تیران نیز موفق شد از سد تیم دریانوردان بگذرد و عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد. 

در این دوره از مسابقات گلساپوش یزد قهرمان شد. تاک تیران دوم، جوانان استانداری کرمانشاه سوم و دریانوردان بوشهر نیز در عین ناباوری به مقام چهارم بسنده کردند تا بوشهری‌ از رسیدن به جام و مدال محروم شوند.

در پایان این بازیها درمراسم اختتامیه ابتدا ازداوران اعزامی سپس از سوی مدیریت باشگاه گلساپوش یزداز برادران حسین و عباس طبیب نژاد پرافتخارترین سرپرست و سرمربی فوتبال ساحلی ایران با اهداء تابلو نفیس تجلیل به عمل آمد.
منبع:ورزش بوشهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر