پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آیین معارفه رئیس جدید اداره آموزش و پرورش گناوه با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، مدیرکل و معاونین سازمان آموزش و پرورش استان و مسوولین و معلمان گناوه برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۸۸
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۱

فکرشهر: آیین معارفه رئیس جدید اداره آموزش و پرورش گناوه با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، مدیرکل و معاونین سازمان آموزش و پرورش استان و مسوولین و معلمان گناوه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گناوه در این مراسم، آموزش و پرورش را سنگ بنای توسعه فرهنگی دانست و گفت: ارتقای سطح علمی و پرورشی و ایجاد فضای امن اخلاقی از مهمترین خواسته های اولیای دانش آموزان است.
فتح اله نوروزی مهمترین ماموریت آموزش و پرورش را انسان سازی ذکر کرد و افزود: تلاش برای خودشناسی، خودفهمی، خودانگاری، خودیابی و خودابرازی دانش آموزان از وظایف اصلی معلمان و مدیران آموزش و پرورش است.
وی صداقت کلام و سلامت عمل را از ویژگی های مدیر جدید آموزش و پرورش گناوه خواند و گفت: امیدواریم پویایی و تلاش های وی منجر به ارتقاء سطح کیفی فعالیت ها در این اداره گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این آیین گفت: با تلاش های وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید سال تحصیلی جدید با کمترین مشکل در سطح کشور آغاز شده است.
اصغر حصیری تقویت مشارکت های مردمی را از اهداف این وزارت خانه برشمرد و افزود: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت آموزش و پرورش، همه دستگاه ها باید برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به دانش آموزان همکاری کنند.
وی از امضاء تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استان بوشهر با حوزه علمیه خبر داد و افزود: برآنیم تا در سال جدید برنامه های متنوعی را جهت ترویج باورهای دینی در بین دانش آموزان اجرا نماییم.

رییس جدید اداره آموزش و پرورش گناوه نیز در این آیین گفت: اولویت من تلاش برای ارتقاء سطح کیفی مدارس است.

اسکند احمدی افزود: با همکاری مدیران آموزش و پرورش و با برنامه ریزی های جامع و هدفمند می کوشیم تا شادابی و انگیزه بیشتر را به بدنه جامعه فرهنگی شهر تزریق نماییم.

منبع: پرتال فرمانداری گناوه

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر