جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان گفت: با تلاش و پیگیری مسوولان، مشکل تامین آب کشت پاییزه در این بخش برطرف شده است.به گزارش فکرشهر، مسلم سلیمانی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری بخش شبانکاره افزود: وجود سد رییسعلی دلواری و 25هزار هکتار اراضی کشاورزی نوید بخش رونق و شکوفایی اقتصادی این بخش است.وی یادآورشد: کشاورزان شبانکاره ای برای تامین آب مورد نیاز کشت فصلی محصولات گندم ، جو و کلزا مشکلی ندارند.بخشدار شبانکاره اضافه کرد: سرعت بخشی در تکمیل کانال های فرعی سد رییسعلی دلواری زمینه رونق بیشتر کشاورزی، ایجاد اشتغال و توسعه پایدار را فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۱۷
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۶

فکرشهر: بخشدار شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان گفت: با تلاش و پیگیری مسوولان، مشکل تامین آب کشت پاییزه در این بخش برطرف شده است.

به گزارش فکرشهر، مسلم سلیمانی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری بخش شبانکاره افزود: وجود سد رییسعلی دلواری و 25هزار هکتار اراضی کشاورزی نوید بخش رونق و شکوفایی اقتصادی این بخش است.

وی یادآورشد: کشاورزان شبانکاره ای برای تامین آب مورد نیاز کشت فصلی محصولات گندم ، جو و کلزا مشکلی ندارند.

بخشدار شبانکاره اضافه کرد: سرعت بخشی در تکمیل کانال های فرعی سد رییسعلی دلواری زمینه رونق بیشتر کشاورزی، ایجاد اشتغال و توسعه پایدار را فراهم خواهد کرد.

امام جمعه شبانکاره نیز با تسلیت درگذشت عالم ربانی مهدوی کنی گفت: آیت الله مهدوی کنی یار دیرینه امام راحل و مقام معظم رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین بود.

حجت السلام عبدالرسول حمادی افزود: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم هستیم باید آیین های عزاداری سالار و سرور شهیدان با شکوه خاصی برگزار شود.

به نوشته ی ایرنا، وی خدمت در نظام اسلامی را توفیقی برای مدیران دانست و یادآورشد: آنچه از انسان ها باقی می ماند عمل نیک و خدمت به مردم است برهمین اساس کسی که مسوولیت می پذیرد وظیفه دارد به رسالتی که به وی سپرده شده است بدرستی عمل کند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر