چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پوستر دوازدهمین نکوداشت روز بوشهر رونمایی شد؛
کد خبر: ۶۸۳۰۴
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با اشاره به رونمایی از پوستر دوازدهمین نکوداشت هفته بوشهر گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های نکوداشت هفته بوشهر که غالبا با تکیه بر اجتماعات مردمی برنامه‌ریزی شده بود، لغو شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، احمد بارگاهی با بیان اینکه سازمان فرهنگی شهرداری به مناسبت گرامیداشت این هفته بزرگ، اجرای ویژه برنامه‌هایی را به صورت مجازی در دستور کار خود دارد، تصریح کرد: با همکاری گروه تلویزیونی هشتگ‌تی‌وی و به مناسبت بزرگداشت روز بوشهر، ویژه‌برنامه‌ای شاد و متنوع به‌صورت مجازی (لایو اینستاگرام) به مدت یک هفته در حال برگزاری است که تا ۱۸ اسفند - روز بوشهر ادامه خواهد یافت. 

به گفته وی، این ویژه‌برنامه با دعوت از چهره‌های مردمی در غالب موسیقی، طنز، مسابقه، گفت‌وگو و... هرشب به مدت یک ساعت از ساعت ۲۱ میهمان خانه‌های همشهریان بوشهری خواهد بود که همه همشهریان و هم استانی‌های عزیز می‌توانند این برنامه را به‌صورت زنده از آدرس اینستاگرام 8tag.tv مشاهده کنند.

بارگاهی در ادامه یکی دیگر از برنامه‌های این هفته را انتشار فراخوان طراحی المان هفته بوشهر عنوان کرد و افزود: این المان پس از دریافت طرح‌های مردمی در سال آینده ساخته شده و در یکی از میادین بندر بوشهر نصب خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر یکی دیگر از برنامه‌های این هفته را رونمایی از سردیس برخی از چهره‌های ماندگار بوشهر خواند و خاطرنشان کرد: ساخت سردیس برخی از چهره‌های ماندگار بوشهر به پایان رسیده که درصورت امکان در یک برنامه تلویزیونی از طریق شبکه بوشهر رونمایی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در هفته‌های اخیر بسیاری از بیلبوردها و پرتابل های شهر به موضوعات آموزشی در خصوص بیماری کرونا اختصاص داده شده است، افزود: امیدواریم پای این ویروس به استان عزیز بوشهر باز نشده و با رعایت نکات بهداشتی در سراسر کشور، به‌زودی شاهد کنترل این بیماری خطرناک در کشور باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر