جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسابقات کشوری هنرهای رزمی رشته کونگ فو سبک گرات سان به میزبانی بندرگناوه باحضور 10 استان در فضای باز و در کنار ساحل این بندر آغازشد.به گزارش فکرشهر، مسوول برگزاری این مسابقات روز جمعه در حاشیه این دوره از بازی ها به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات برای نخستین بار در استان بوشهر و به میزبانی گناوه در رده های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود.صادق عبدالهی افزود: دراین مسابقات رزمی کاران استان های اصفهان، بوشهر، فارس، کهگیلویه وبویراحمد، کرمان، مرکزی (اراک)،هرمزگان، قم و لرستان حضور دارند که در 15 وزن بمدت دو روز با هم رقابت می کنند.
کد خبر: ۶۸۳۹
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۸

فکرشهر: مسابقات کشوری هنرهای رزمی رشته کونگ فو سبک گرات سان به میزبانی بندرگناوه باحضور 10 استان در فضای باز و در کنار ساحل این بندر آغازشد.

به گزارش فکرشهر، مسوول برگزاری این مسابقات روز جمعه در حاشیه این دوره از بازی ها به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات برای نخستین بار در استان بوشهر و به میزبانی گناوه در رده های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود.

صادق عبدالهی افزود: دراین مسابقات رزمی کاران استان های اصفهان، بوشهر، فارس، کهگیلویه وبویراحمد، کرمان، مرکزی (اراک)،هرمزگان، قم و لرستان حضور دارند که در 15 وزن بمدت دو روز با هم رقابت می کنند.

وی اظهارکرد: درپایان این مسابقات در هر وزن دو نفر برتر برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب می شوند.

عبدالهی گفت: این مسابقات با همکاری فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو جمهوری اسلامی با میزبانی باشگاه رزمی کاران امید و مساعدت دستگاههای اجرایی شهرستان گناوه بخصوص فرمانداری، شهردار، شورای اسلامی شهر و ورزش وجوانان برگزارشده است.

ناظر فدراسیون و رییس هنرهای رزمی و کونگ فو استان بوشهر گفت: هنرهای رزمی از بهترین ورزش ها بوده و ورزشکاران این رشته خصیصه های ویژه ای ازجمله تواضع وفروتنی، اعتماد بنفس ، نظم و انضباط خاصی دارند.

بهروز بهروزی افزود: مسوولان شهرستان گناوه در برگزاری این مسابقه کشوری نهایت همکاری را داشتند و جای قدردانی دارد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر