جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نائب رییس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: شهروندان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی خود و خانواده اشان، در پنجشنبه پایان سال، از حضور در آرامستان و زیارت اهل قبور خود داری کنند...
کد خبر: ۶۸۵۴۷
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: نائب رییس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: شهروندان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی خود و خانواده اشان، در پنجشنبه پایان سال، از حضور در آرامستان و زیارت اهل قبور خودداری کنند.

به گزارش «فکرشهر»، مهدی نیکنام با بیان این که «حسب تصمیم شورای سلامت شهرستان دشتستان مبنی بر ممنوعیت هر گونه تجمع جهت پیشگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا به اطلاع می رساند هرگونه تجمع غیر ضروری و حضور در آرامستان برازجان جهت زیارت اهل قبور تا اطلاع ثانوی ممنوع است»، افزود: مردم در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌‌های ناشی از ویروس کرونا ضمن توجه جدی به نکات بهداشتی از سفرهای غیرضروری، مسافرت و تجمع ها خودداری کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و هشدارهای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و کارشناسان مبنی بر مخاطرات مراسم جمعی و گردهمایی ها از مردم شریف شهر برازجان خواستارم تا اطلاع ثانوی از رفتن به آرامستان جهت حفظ سلامتی خود و دیگر شهروندان خودداری نمایند، زیرا مهم ترین عامل شکست کرونا و حفظ سلامت مردم توجه به توصیه متخصصان مبنی بر عدم تردد در بیرون از خانه و مکانهای پرجمعیت است.

نیکنام، افزود: شهروندان در پنجشنبه پایانی سال از مراجعه به آرامستان‌ها چشم پوشی کنند و در ایام عید نوروز نیز از دید و بازدیدها و دیده بوسی با اقوام و آشنایان صرف نظر نمایند.

وی اضافه کرد: توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت و استفاده صحیح از ماسک و دستکش و شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون و ضد عفونی کردن محیط خانه و اقلامی که از بیرون وارد خانه می‌شود، بسیار ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر