چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، ورزشکاران استان بوشهر نیز با کسب چندین مدال رنگارنگ در رسیدن کاروان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به مقام چهارمی نقش پر رنگی بر عهده داشتند...
کد خبر: ۶۸۵۵
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: رقابت های پارآسیایی اینچئون با ۱۲۰ مدال شامل ۳۷ طلا، ۵۲ نقره و ۳۱ برنز برای ایران به پایان رسید.

به گزارش فکرشهر، ورزشکاران استان بوشهر نیز با کسب چندین مدال رنگارنگ در رسیدن کاروان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به مقام چهارمی نقش پر رنگی بر عهده داشتند.

بر اساس این گزارش، در اخرین روز رقابت ها، تیم گلبال مردان ایران که منصور ابراهیم زاده مطلق مربی گناوه ای را هم در کادر فنی خود داشت، مدال طلای پارآسیایی اینچئون را به دست آورد.

نماینده شایسته کشورمان در فینال گلبال مردان با نتیجه 10- صفر بر تیم چین قهرمان دوره قبل غلبه کرد و قهرمان این دوره از مسابقات شد. تیم ایران در نیمه نخست سه گل به چین زد و در نیمه دوم نیز 7 گل به نام خود ثبت کرد.

این تیم با 3 پیروزی مقابل تایلند، هند، ژاپن و ارمنستان به فینال رسیده بود.

سرمربیگری این تیم بر عهده علی بیگدلی و مربیگری آن با محمد ابراهیم زاده مطلق ساکن گناوه است.

پیش از این نیز تیم فوتبال هفت نفره ایران با 4 بازیکن بوشهری و اردشیر ماهینی به عنوان سرپرست قهرمان پارالمپیک آسیایی شده بود. 

همچنین دانیال سورانیان مدال طلا در پرتاب وزنه و مهرداد کرم زاده در همین رشته مدال نقره به دست آوردند. همچنین در رشته پرتاب نیزه سید عرفان حسینی (طلا) و سجاد نیک پرست (نقره) گرفتند، ضمن اینکه سید حبیب حسینی نیز در رشته دو ۲۰۰ متر مدال نقره کسب کرد.

با این حساب بوشهری های کاروان ایران در این مسابقات دست پر برگشتند تا ایران پس از چین، کره جنوبی و ژاپن بر سکوی چهارم جدول توزیع مدال‌ها بایستد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر