سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزشکاران بوشهری با درخشش در مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ شدند.به گزارش فکرشهر، رضا جمشیدی ظهر یکشنبه در مراسم استقبال از ورزشکاران اعزامی استان بوشهر به مسابقات پارآسیایی اینچئون کره جنوبی، اظهار داشت: تمام سعی و تلاشمان را جهت فراهم ساختن امکانات لازم در مسیر رشد و بروز و ظهور استعدادهای نهفته ورزشکاران برومند استان بوشهر در تمامی رشته های ورزشی به کار خواهیم گرفت.
کد خبر: ۶۸۹۶
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزشکاران بوشهری با درخشش در مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش فکرشهر، رضا جمشیدی ظهر یکشنبه در مراسم استقبال از ورزشکاران اعزامی استان بوشهر به مسابقات پارآسیایی اینچئون کره جنوبی، اظهار داشت: تمام سعی و تلاشمان را جهت فراهم ساختن امکانات لازم در مسیر رشد و بروز و ظهور استعدادهای نهفته ورزشکاران برومند استان بوشهر در تمامی رشته های ورزشی به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در ورزش جانبازان و معلولان و همچنین نابینایان و کم بینایان از استعدادها و پتانسیل های خوبی برخوردار است، تصریح کرد: امیدواریم با بروز و ظهور استعدادهای شگرف و بالقوه جوانان این دیار در امر ورزش، شاهد سربلندی و پیشرفت همه جوانان و نوجوانان عزیز ورزشکار جمهوری اسلامی ایران و به ویژه استان بوشهر در رشته ‌های مختلف ورزشی و مسابقات گوناگون بین المللی باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: استاندار بوشهر نیز در راستای حمایت و همراهی با ورزشکاران اعزامی استان به مسابقات پاراآسیایی داشتند که جا دارد از آن تشکر و قدردانی کرد.

بوشهری‌ها 10 درصد مدال‌های پارآسیایی کشور را کسب کردند

جمشیدی به کسب 12 مدال درخشان توسط ورزشکاران استان بوشهر از مجموع ۱۲۰ مدال تیم ملی در مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی اشاره کرد و افزود: در این مسابقات ورزشکاران استان بوشهر در ترکیب تیم‌ های ملی در رشته های پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، دو 400 متر، فوتبال هفت نفره و پرتاب نیزه شرکت کردند.

وی گفت: بابک صفری، حسین صفری، حسین تیزبر و مهدی جمالی در رشته فوتبال هفت نفره و همچنین سید عرفان لیراوی در پرتاب نیزه و منصور ابراهیم زاده مطلق به عنوان مربی تیم ملی گلبان موفق به کسب مدال طلا شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: همچنین مهرداد کرم زاده و فالح ناصری پوران در پرتاب دیسک، سیدحبیب حسینی در دو 400 متر و سجاد نیک پرست در پرتاب نیزه مدال نقره مسابقات را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: مهرداد کرم زاده در پرتاب وزنه و حسین سعیدی در دو 400 و 100 به مدال برنز دست یافتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر