پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی و اولین سالگرد درگذشت مرحوم عسگر اولادی در بوشهر برگزار شد.به گزارش فکرشهر، در اولین روز از ماه محرم، مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی و اولین سالگرد درگذشت مرحوم عسگر اولادی با حضور مردم و مسئولان در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری این آئین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضرت آیت‌الله مهدوی کنی فقیه مجاهد، پرچمدار ولایتمداری و مفسر گرانقدر قرآن و ستاره فروزان فرهنگ عترت آل پیامبر(علیهم السلام) بود.
کد خبر: ۶۹۰۰
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۱

فکرشهر:  مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی و اولین سالگرد درگذشت مرحوم عسگر اولادی در بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، در اولین روز از ماه محرم، مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی و اولین سالگرد درگذشت مرحوم عسگر اولادی با حضور مردم و مسئولان در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری این آئین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضرت آیت‌الله مهدوی کنی فقیه مجاهد، پرچمدار ولایتمداری و مفسر گرانقدر قرآن و ستاره فروزان فرهنگ عترت آل پیامبر(علیهم السلام) بود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با تسلیت درگذشت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله مهدوی کنی خاطرنشان ساخت: این عالم ربانی یکی از ارکان مهم صیانت از حریم ولایت بود و همواره در این مسیر حرکت می‌کردند.

وی ادامه داد: حضرت آیت الله مهدوی کنی در تمامی دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و پیروزی انقلاب و مدیریت در عرصه‌های مختلف و مامن و ماوی بودن برای فرزندان انقلاب نقش بسیار مهم و مؤثری داشت.

امام جمعه بوشهر همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عسکراولادی، اذعان داشت: این عزیز در راه انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیار زیادی را داشتند و ولایت‌مداری از ویژگی‌های ایشان بود.

لازم به ذکر است که در این آئین که به همت دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، شورای هیئات مذهبی استان و حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، مسئولان و مردم استان بوشهر حضوری گسترده داشتند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر