جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فصلنامه‌ی گردشگران بوشهر به «دانوش» تغییر نام داد. به گزارش فکرشهر، سردبیر این مجله‌ی فرهنگی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر گفت: پس از چاپ 5 شماره از مجله، طبق خواسته‌ی مخاطبان و برای هماهنگی بیشتر بین محتوا و نام نشریه، طی درخواستی از هیأت نظارت بر مطبوعات، خواستار تغییر نام نشریه شدیم که در نام‌های پیش‌بینی‌شده «دانوش» مورد موافقت قرار گرفت و دور جدید نشریه با این لگو و نام منتشر می‌شود. 
کد خبر: ۶۹۳۲
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: فصلنامه‌ی گردشگران بوشهر به «دانوش» تغییر نام داد. 

به گزارش فکرشهر، سردبیر این مجله‌ی فرهنگی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر گفت: پس از چاپ 5 شماره از مجله، طبق خواسته‌ی مخاطبان و برای هماهنگی بیشتر بین محتوا و نام نشریه، طی درخواستی از هیأت نظارت بر مطبوعات، خواستار تغییر نام نشریه شدیم که در نام‌های پیش‌بینی‌شده «دانوش» مورد موافقت قرار گرفت و دور جدید نشریه با این لگو و نام منتشر می‌شود. 

احمد فکراندیش ادامه داد: نام گردشگران اذهان را متوجه نشریه‌ای مخصوص گردشگری می‌کرد و این در حالی بود که زمینه‌ی فعالیت نشریه فرهنگی ـ اجتماعی است و گردشگری هم تنها یکی از بخشهای نشریه می‌باشد. برای پرهیز از اشتباه  بر آن شدیم که با تغییر نام نشریه، زمینه‌ی فعالیت بهتر و با اخذ مجوز منطقه‌ای و سپس ملی حوزه‌ی مخاطبین و فعالیت خود را گسترش دهیم.

وی گفت: خوشبختانه در چند شماره‌ی پیش دیدیم که می‌توان نشریه‌ای متفاوت را منتشر کرد و با استقبال مخاطبان روبرو شد. تحریریه‌ی دانوش عزم آن دارد که با تلاش بیشتر، با مرکزیت بوشهر، نشریه‌ای برای قشر فرهنگی جنوب منتشر کند. امیدواریم بتوانیم صدایی متفاوت، فروتن و رسا باشیم.

سردبیر فصلنامه دانوش ادامه داد: شماره جدید نشریه در همین ماه ـ آبان ماه ـ با چند پرونده فرهنگی و هنری منتشر می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر