پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: رفته رفته با این فضایی که ایجاد شده در سطح تشکل های مذهبی ما استان بوشهر به یک قرار گاه فرهنگی در جبهه انقلاب فرهنگی تبدیل می شود...
کد خبر: ۶۹۵
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۴

فکرشهر: معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با فضایی که در سطح تشکل های مذهبی استان در حال انجام است این استان به یک قرار گاه فرهنگی در جبهه انقلاب فرهنگی تبدیل می شود.
به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا در حاشیه نشست نشست با مسئولان شهرستان دشتی در گفتگو با مهر اظهار داشت: امروز جلسه خوبی با  هیات های مذهبی استان  تشکیل شد و با ابتکاری که دوستان انجام دادند سعی می شود به همه شهرستان‌ها سفر و جلساتی تشکیل شود.

وی افزود: در این سفرها سعی می‌شود در حوزه تعامل با مسئولین ارشد و مسئولان فرهنگی به یک تبادل نظر برای پیشرفت و پیشبرد اهداف هیات‌های مذهبی دست پیدا کنیم.

 

فعالیت هزار و 140 هئیت مذهبی در استان بوشهر

محمودی‌نیا ادامه داد: در استان ولایت‌مدار بوشهر بیش از یک‌هزار و 140 هیات مذهبی فعال شناسامه دار وجود دارد که در کنار آنها نیز تقریبا 750 مداح فعال و 190 کانون فرهنگی  است که این تعداد حدود 50کانون فعال و تخصصی هستند.

وی با اشاره به اینکه همه این تشکل‌ها کنار هم در مقابله جنگ نرم دشمن به یک قدرت نرم تشکیل شده که مبارزه می‌کنند ادامه داد: برای نظارت و هدایت مجموعه تحت پوششان به‌خصوص در مناسبت‌های اهل بیت عصمت و طهارت چه در شادی و عزاداری‌ها و برنامه‌های کیفی که در هیات مذهبی و مساجد استان بوشهر انجام می‌شود.

 

استان بوشهر به یک قرارگاه فرهنگی تبدیل می شود

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: رفته رفته با این فضایی که ایجاد شده در سطح تشکل های مذهبی ما استان بوشهر به یک قرار گاه فرهنگی در جبهه انقلاب فرهنگی تبدیل می شود.

وی تصریح کرد: بسی افتخار است که این نیروهای جوان در سطح استان پرشور و در صحنه‌های مختلف چه در جهت دفاع از ولایت و مطیع بودن  و چه در ولایت و دفاع از اهل بیت قرآن حاضر هستند.

 

برگزاری نشست فصلی هیاتهای مذهبی کشور به میزبانی استان بوشهر

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر نیز در گفتگو با خیرنگار مهر گفت: در این نشست در خصوص ایام فاطمه اول و دوم و کارهای که باید صورت بگیرد مطالبی ارائه شد و برنامه ریزی شده که مراسمات شهادت حضرت فاطمه(س) با ایام جشنهای نوروزی  تداخل پیدا نکند.

نوشاد نوشادی افزود: در سال 93 نشست فصلی روسای هیات‌های مذهبی کشور به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که استان مذهبی بوشهر دارد، هماهنگی‌های لازم در حال انجام است و مذاکراتی هم با استاندار بوشهر صورت گرفته و ایشان نیز قول همکاری در این خصوص داده‌اند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر