جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر آموزش و پرورش دشتستان:
فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، جایگاه دشتستان در کنکور را خوب توصیف کرد و یادآور شد: جایگاه دشتستان از لحاظ رتبه و میزان قبولی در استان خوب است ولی...
کد خبر: ۶۹۶۲
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: دوره‌های کنکور دشتستان برنامه‌محور و رشته‌محور می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی‌فرد ظهر امروز در جلسه هماهنگی کلاس‌های کنکور دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار است و برای تقویت این نهاد برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به کلاس‌های کنکور مورد تاکید و توجه قرار دارد و برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، جایگاه دشتستان در کنکور را خوب توصیف کرد و یادآور شد: جایگاه دشتستان از لحاظ رتبه و میزان قبولی در استان خوب است ولی این جایگاه باید بهتر شود و در سطح کشور نیز باید نام دشتستان بدرخشد.

لواسانی‌فرد تصریح کرد: به حول و قوه الهی برنامه‌های مجموعه آموزش متوسطه در زمینه کنکور برنامه‌محور است و ان‌شاءالله با اجرای این برنامه‌ها شاهد رشد و پیشرفت در زمینه کنکور خواهیم بود.

وی با اشاره به افق و چشم‌انداز این برنامه‌ها افزود: باید یک برنامه دراز مدت 5سال به بالا داشته باشیم تا در سال‌های آینده بتوانیم جایگاه شایسته‌ای را در سطح کشور در کنکور به دست آوریم.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: انتظار من این است که هماهنگ با هم کنکور را دانایی‌محور و رشته‌محور رقم بزنیم و باید اساتید را جذب کنیم که خبره باشند و در کنار آن آرامش خاطری به خانواده‌ها بدهیم.

لواسانی‌فرد جلوگیری از استرس و فشارهای روحی را یکی از راه‌های تقویت تست‌زنی عنوان کرد و اظهار داشت: در کلاس‌های کنکور به گونه‌ای مدیریت کنیم که استرس کمتری به دانش‌آموزان وارد شود که سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان برای ما خیلی مهم است.

وی یادآور شد: این ستاد هم باید مسائل علمی را در نظر بگیرد هم مسائل اخلاقی و روحی بچه‌ها را جدی پیگیری کند و نکته دیگر اینکه کلاس‌های کنکور را در حد مرکز شهرستان خلاصه کنیم و اساتید برجسته را به مناطق ارم و بوشکان ببریم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر