جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی از تکمیل مرکز بهداشتی درمانی ارم دشتستان با 8 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.به گزارش فکرشهر، محمد بیژنی بعد از ظهر امروز در بازدید از مرکز بهداشتی درمانی ارم در دشتستان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در راستای توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیز این اماکن از تمام توانمندی و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌برد.وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات درمانی در دستور کار مدیریت دانشگاه قرار دارد و به فضل خدا به نتایج لازم برسیم.
کد خبر: ۶۹۶۹
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی از تکمیل مرکز بهداشتی درمانی ارم دشتستان با 8 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمد بیژنی بعد از ظهر امروز در بازدید از مرکز بهداشتی درمانی ارم در دشتستان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در راستای توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیز این اماکن از تمام توانمندی و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌برد.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات درمانی در دستور کار مدیریت دانشگاه قرار دارد و به فضل خدا به نتایج لازم برسیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی از تکمیل مرکز بهداشتی درمانی ارم با 8 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و خاطرنشان کرد: برای ساخت این پروژه 800 میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود که تاکنون 500 میلیون تومان آن صرف ساخت این پروژه شده و ما امیدواریم که هرچه زودتر با تامین اعتبار جدیدی ساخت این مرکز که یکی از مراکز مهم در منطقه بخش ارم در دشتستان است به پایان برسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز در ارتباط با اهمیت این پروژه گفت: طبق توافق انجام گرفته با واحد عمرانی دانشگاه و دفتر فنی قرار شده که سه پانسیون برای اسکان پزشکان و بخش رادیولوژی و آزمایشگاه به این مرکز اضافه شود.

علیرضا حاجیونی افزود: امیدواریم که با پایان ساخت این مرکز بهداشتی درمانی، خدمات در فضایی مناسب‌تر و با کیفیت بهتری به مردم شریف بخش ارم ارائه شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر