سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور تلفنی مسئولین کشوری
به گزارش فکرشهر، در آیینی با حضور استاندار بوشهر، نماینده دشتستان در مجلس و جمعی از مدیران و مسئولان استان بوشهر پل بزرگ کلل در دشتستان به بهره‌برداری رسید...
کد خبر: ۶۹۹
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: در آیینی با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان پل بزرگ کلل در دشتستان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، در آیینی با حضور استاندار بوشهر، نماینده دشتستان در مجلس و جمعی از مدیران و مسئولان استان بوشهر پل بزرگ کلل در دشتستان به بهره‌برداری رسید.

 

تاکید وزیر راه بر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل

بر اساس این گزارش، دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این مراسم در ارتباط تلفنی با دکتر سالاری استاندار بوشهر افتتاح این پل مهم و استراتژیک را به مردم استان بوشهر تبریک گفت و بر لزوم توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در استان تاکید کرد.

دکتر مصطفی سالاری استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: توسعه راه‌های استان و ایمن‌سازی جاده‌ها از اولویت‌های مسئولان است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با تقدیر از عوامل دست‌اندرکار بزرگراه برازجان به گناوه افزود: برای تکمیل این پروژه تلاش بسیار زیادی شده و قرارگاه خاتم و اداره کل راه و شهرسازی و مدیران شهرستان دشتستان اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند که شایسته تقدیر هستند.

 

تکمیل بزرگراه برازجان به گناوه در سال 93

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تکمیل بزرگراه برازجان گناوه از اولویت‌های حوزه راه استان است و به فضل خدا پیش‌بینی می‌کنیم تا نیمه اول سال آینده این محور تکمیل شده و به بهره‌برداری کامل برسد.

دکتر سالاری تاکید کرد: تکمیل محور گناوه به دیلم نیز از دیگر اولویت‌هاست که انتظار داریم به زودی با تامین منابع مالی شاهد عملیاتی شده و تسریع در این پروژه نیز باشیم.

 

 

وی اضافه کرد: دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی قول مساعد داد که از منابع ملی نسبت به تامین اعتبارات مورد نیاز بزرگراه برازجان به دیلم اهتمام ورزد و به تبع قول ایشان انتظار داریم در موعد زمان‌بندی شده بتوانیم شاهد افتتاح قطعات مختلف این پروژه بزرگ و استراتژیک باشیم.

استاندار بوشهر یادآور شد: پروژه‌ای که هم‌اکنون به بهره‌برداری رسیده در واقع قطعه‌ای از بزرگراه اهرم به دیلم است که در سال 87 قرار بود از طریق وزارت نفت انجام شود و هم‌اکنون با تلاش قرارگاه خاتم و وزارت راه و شهرسازی شاهد افتتاح این قطعه مهم هستیم.

دکتر سالاری ابراز داشت: حجم ترافیکی این پروژه بسیار بالاست و زمانی که پارس شمالی رونق بگیرد شاهد حجم بالاتری از ترافیک نیز خواهیم بود که تکمیل این بزرگراه سبب می‌شود که آمار تصادفات کاهش یابد.

وی بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت جاده‌های استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

 

تقدیر نماینده دشتستان از پیگیری و جدیت استاندار بوشهر

نماینده دشتستان در مجلس نیز گفت: امروز شاهد افتتاح یکی از پروژه‌های مهم و استراتژیک شهرستان دشتستان هستیم که موجبات رضایتمندی مردم را در پی دارد.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد افزود: در چند دهه گذشته این محور از محورهای حادثه‌خیز استان بوشهر و جنوب کشور بوده و تلفات زیادی داشته که امروز شاهد افتتاح پل جدید کلل و رفع این نقطه حادثه‌خیز هستیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان امر بسیار مهمی است که باید مورد تاکید و توجه مسئولان باشد تا مردم استان و مسافرانی که از این استان تردد می‌کنند دغدغه نداشته باشند.

 

 

موسوی‌نژاد تصریح کرد: دکتر سالاری با دقت و حساسیت بالایی برای تکمیل این پل مهم وقت گذاشت و امروز قبل از عید نوروز زمان مناسبی برای افتتاح این پل است که موجبات ایمنی عبور و مرور در تعطیلات می‌شود.

وی با تقدیر از قرارگاه خاتم در تکمیل این قطعه یادآور شد: با وجود کمبود شدید نقدینگی، قرارگاه خاتم و عزیزان سپاه از ظرفیت و پتانسیل خود به خوبی استفاده کردند تا این مسیر افتتاح شود.

 

افتتاح 70 پروژه راهسازی در استان بوشهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز خاطرنشان کرد: پل بزرگ کلل یکی از پروژه‌های زیربنایی و با هدف حذف نقاط حادثه‌خیز و تامین عبور و مرور در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در دولت تدبیر و امید افتتاح و تقدیم مردم شریف ایران اسلامی شده است.

علیرضا صفایی از افتتاح 70 پروژه راهسازی در استان بوشهر خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 70 پروژه بزرگ و مهم در حوزه راهسازی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده که با وجود محدودیت‌های اعتباری انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی تاکید بسیار زیادی بر توسعه بزرگراه‌ها و ایمن‌سازی جاده‌ها دارند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: استاندار بوشهر همراهی بسیار خوبی در تکمیل این پروژه بزرگ و مهم داشت که امیدوار هستیم رضایت خاطر همه شهروندان و مردم استان و شهرستان دشتستان و مردم شهر آبپخش فراهم شده باشد.

 

افزایش ایمنی تردد با افتتاح پل بزرگ کلل

فرماندار دشتستان نیز خاطرنشان کرد: از راه‌های رسیدن به توسعه متوازن، در اولویت قراردادن پروژه‌های زیربنایی است و باید در تکمیل بزرگراه برازجان به گناوه همه تلاش خود را انجام دهیم.

ارسلان زارع افزود: موسسه الهادی و قرارگاه خاتم در تکمیل این پل و افتتاح آن تلاش بسیار خوبی داشتند که شایسته تقدیر است.

وی ابراز داشت: پل بزرگ کلل موجبات افزایش ایمنی تردد، کاهش مدت زمان سفر و رفع گره ترافیکی در محل پل قدیم شده و از نظر پدافند غیرعامل نیز تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

فرماندار دشتستان بیان کرد: پل بزرگ کلل با اعتبار بالغ بر 12 میلیارد تومان افتتاح شده و حدود 6 هزار تن آسفالت در این مجموعه به کار رفته است.

زارع یادآور شد: طول پل 429 متر شامل 11 دهانه 39 متری است و 96 شمع به ارتفاع 5.35 متر در این پل ایجاد شده است.

منبع:پرتال استانداری بوشهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر