جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی یک تدبیر پویا و بلند برای رونق و توسعه اقتصاد کشوراست و اهداف نظام جمهوری اسلامی را در زمینه اقتصادی برآورده می کند...
کد خبر: ۷۰۰
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی یک تدبیر پویا و بلند برای رونق و توسعه اقتصاد کشوراست و اهداف نظام جمهوری اسلامی را در زمینه اقتصادی برآورده می کند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز این هفته شهر برازجان افزود: از مهمترین مولفه ای اقتصاد مقاومتی توانایی ایستادگی در برابر عوامل تهدیدزا، تاکید بر ظرفیت های فراوان داخلی، همت ومدیریت جهادی و مردم محوری عنوان کرد.

وی عنوان کرد: تکیه بر ظرفیت های داخلی به معنای چشم بستن بر امکانات بیرونی نیست بلکه اعتماد و تکیه و تمرکز باید روی داشته های درونی باشد.

مصلح بیان کرد: امنیت اقلام راهبردی و اساسی در کشور، کاهش وابستگی به نفت، اصلاح الگوی مصرف و فساد ستیزی و دانش محوری نیز از دیگر اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت نیست بلکه باعث رفاه و گشایش اقتصادی درجامعه می شود.

امام جمعه برازجان یکی از مسائل مهم جامعه را مساله فرهنگی بیان کرد و گفت: اساس نظام جمهوری اسلامی ما برحفظ فرهنگ اسلامی و انقلابی است.

وی اظهار کرد: با مسائل فرهنگی شوخی و بی ملاحظگی نمی شود، کرد.

مصلح با اشاره به زمزمه تغییر مدیرعامل بومی پارس جنوبی گفت: برخی از تغییرات مدیران بومی در استان برای منافع دیگران است نه منافع مردم و اهداف دیگری دنبال می شود.

وی درباره حواشی کنسرکت موسیقی روز بوشهر گفت: اصل بزرگداشت عنوان روز بوشهر خوب و شایسته است و این بزرگداشت ها سوابق درخشان مردم در دینداری، استعمارستیزی و ولایت مداری و مهمان نوازی مردم این استان را نشان می دهد.

امام جمعه برازجان بیان کرد: عده ای همیشه دنبال بهانه و فرصتی می گردند که امیال نفسانی خود را عملی سازند و در این زمینه دست به اقدامات شنیع و ناپسندی زدند که احساسات همه مردم متدین استان را جریحه دار کرد.

وی گفت: به جای این که از ایمان و اعتقاد و دلیری و ظلم ستیزی و ولایتمداری مردم بوشهر سخن گفته شود در لوای روز بوشهر بساط فساد و منکر را پهن کردند.

مصلح اضافه کرد: مردم متدین و غیور و نجیب استان بوشهر از مراسمی که در آن اختلاط زن و مرد، رقص و شراب و برهنگی و فساد ترویج شود بیزارند.

وی افزود: مردم ما این همه ایثار و فداکاری کردند تا بساط فساد و منکرات جمع شود نه این که با نام کنسرت موسیقی و بزرگداشت بوشهر مجلس فساد و ابتذال برپا شود.

امام جمعه برازجان یادآور شد: کسانی که زمینه ساز و حامی چنین مجلسی بودند باید در مقابل ملت پاسخگو باشند به چه مجوز شرعی و قانونی در آستانه ایام فاطمیه این گونه حدود الهی را زیر پا گذاشتند و مجلس گناه را رونق دادند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر