چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با ایام سوگواری ایام محرم و سالروز شهادت سیدالساجدین امام زین العابدین (ع) کاروان پیاده روی فداییان حسینی شهرستان کنگان با بدرقه انبوه عزاداران حسینی عازم حرم مطهر کعبه دلها ، سیدالشهداء ، امام حسین (ع) شدند.به گزارش فکرشهر، مسول کاروان پیاده روی فداییان حسینی شهرستان کنگان در حاشیه این آیین در گفت وگو با ایرنا گفت: در این کاروان 18 نفر از عاشقان و فداییان حسینی از این شهرستان با پیاده روی به عشق سیدالشهدا و تجدید میثاق با آرمانهای امام حسین (ع) راهی حرم مطهر اباعبدالله و ابالفضل العباس شدند.
کد خبر: ۷۱۴۳
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: همزمان با ایام سوگواری ایام محرم و سالروز شهادت سیدالساجدین امام زین العابدین (ع) کاروان پیاده روی فداییان حسینی شهرستان کنگان با بدرقه انبوه عزاداران حسینی عازم حرم مطهر کعبه دلها ، سیدالشهداء ، امام حسین (ع) شدند.

به گزارش فکرشهر، مسول کاروان پیاده روی فداییان حسینی شهرستان کنگان در حاشیه این آیین در گفت وگو با ایرنا گفت: در این کاروان 18 نفر از عاشقان و فداییان حسینی از این شهرستان با پیاده روی به عشق سیدالشهدا و تجدید میثاق با آرمانهای امام حسین (ع) راهی حرم مطهر اباعبدالله و ابالفضل العباس شدند.

حسین نصار افزود: با برنامه ریزی انجام شده زائران حرم حسینی با سپری کردن 37 روز قبل از اربعین وارد کربلا خواهند شد.

وی یادآورشد: کم سن ترین عضو کاروان فداییان حسینی کنگان 25 ساله و مسن ترین عضو کاروان نیز 61 سال سن دارد.

امام جمعه کنگان نیز در آیین بدرقه این کاروان ، با تحسین این شور و شوق حسینی گفت: ملت ایران با همین شور وشوق حسینی است که توانسته بنیان ظلم را متلاشی و فرهنگ عاشورایی را به دنیا صادر کند.

حجت الاسلام محمود محمودی با اشاره به فضیلت زیارت قبر مطهر حضرت امام حسین(ع) افزود: زیارت قبور مطهر ائمه اطهار (ع)فرصتی برای تجدید میثاق با آرمانها ، اهداف و خط و مشی آنها و تاسی به سیره عملی و علمی اهلبیت است.

وی خطاب کاروان پیاده روی حسینی گفت:تلاش کنید با ایمان و اخلاق سفیران خوبی برای نهضت سرخ حسینی و انقلاب نشات گرفته از کربلای اباعبدالله باشید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر