چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر نیازمند ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار است.به گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان‌فرد صبح پنحشنبه در نشست بررسی وضعیت فضاهای ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های کاری ما در اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر، تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام است.وی از تلاش برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های ورزشی بسیار خوبی است که ایجاد زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند در بارور کردن است استعدادها نقشی بسیار مهم و اساسی داشته باشد.
کد خبر: ۷۱۵۱
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۳

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر نیازمند ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان‌فرد صبح پنحشنبه در نشست بررسی وضعیت فضاهای ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های کاری ما در اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر، تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی از تلاش برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های ورزشی بسیار خوبی است که ایجاد زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند در بارور کردن است استعدادها نقشی بسیار مهم و اساسی داشته باشد.

ساخت زمین چمن مصنوعی در ۵۰ روستای استان بوشهر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: امسال با تلاش‌های استاندار بوشهر طرحی در سطح استان تصویب و اجرایی شد که بر این اساس، در روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت، یک فضای ورزشی ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در بیش از ۵۰ روستای استان بوشهر زمین چمن مصنوعی ساخته خواهد شد، بیان داشت: این طرح‌ها طی سال جاری اجرایی شده و به بهره‌برداری خواهند رسید که امیدواریم شاهد رشد ورزش در سطح روستاهای استان بوشهر باشیم.

ورزشگاه بوشهر ۶۷ درصد پیشرفت دارد

بهروزیان فرد در ادامه به وضعیت اجرای ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هشت سال از آغاز ساخت این ورزشگاه می‌گذرد و ساخت این ورزشگاه وضعیت مطلوبی ندارد.

وی تصریح مرد: این ورزشگاه با وجود گذشت این همه مدت از آغاز ساخت آن، دارای ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی است که روندی بسیار کند را سپری می‌کند و نیاز است شاهد تسریع در ساخت آن باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اختصاص ۳۰ میلیارد ریال در سال قبل و ۲۰ میلیارد ریال در سال جاری به این ورزشگاه، اذعان داشت: ۱۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل این ورزشگاه نیاز است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر