جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۶۲۸
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰

فکرشهر: استاندار بوشهر با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های استان بوشهر گفت: بانک‌ها نقش چندانی در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی استان ندارند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: پیچیدگی‌های نظام اداری در بانک‌ها و وجود نظام‌های خودخواسته بانکی، در استان دردسرساز شده و با این روند، روند جهش و رونق تولید با مشکل مواجه می‌شود.

وی افزود: موضوع تفویض اختیار به بانک‌های استانی باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شده تا مدیران بانکی استان، بتوانند در مورد طرح‌های مهم در استان تصمیم گیری کنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: نظام بانکی در استان باید حق و وظیفه خود را در قبال توسعه استان بوشهر ادا کند چرا که سخت گیری و عدم همراهی برخی بانک‌ها در استان، روند توسعه اقتصادی را دچار مشکل کرده است.

گراوند افزود: زیبنده نیست برخی بانک ها، منابع مالی را در استان جمع آوری کرده و در جای دیگر هزینه کنند، این اقدام عین بی عدالتی است که در حق استان می‌شود.

استاندار بوشهر خواستار برنامه‌ریزی مطلوب و کارشناسی و تسریع در روند واگذاری اراضی دولتی به متقاضیان شد و افزود: در همه امور باید تابع قانون بوده و بر مدار قانون حرکت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر