چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۶۵۶
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مجوز راه‌اندازی یک کارخانه با ظرفیت تولید ماهانه یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک صنعتی سه‌لایه در این استان صادر شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید حسین حسینی در نشست بررسی روند تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی افزود: برای احداث یک واحد تولید ماسک صنعتی در شهرک صنعتی بوشهر اقدام‎های لازم انجام شده که پرداخت تسهیلات مورد نیاز می‌تواند در راه‌اندازی این واحد تسریع کند.

وی بیان کرد: علاوه بر این واحد تولید ماسک صنعتی سه‌لایه واحد صنعتی دیگری هم برای تولید افشانه‌های ضدعفونی‌کننده در شهرک صنعتی بوشهر ایجاد می‌شود.

حسینی اظهارداشت: بانک‌ها باید برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی همکاری‌ها را افزایش دهند زیرا اکنون برخی واحدها با مشکلات نقدینگی مواجه هستند.

وی گفت: برخی از معادن استان بوشهر در توسعه صنایع فراوری برای رسیدن به رونق تولید نیاز به همکاری بیشتر بانک‌ها دارند که این مهم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

حسینی عنوان کرد: امسال برای رونق و جهش تولید باهمکاری بانک‌ها به واحدهای تولیدی و صنعتی دراین استان توجه ویژه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر استمرار رونق تولید، حفظ و ایجاد اشتغال جدید و افزایش رشد اقتصادی افزود: در این ارتباط تامین سرمایه ‌در گردش و منابع مالی طرح‌های نیمه تمام و بازسازی، نوسازی واحدهای صنعتی و معدنی از جمله اولویت‌های این سازمان است.

وی از تخصیص اعتبارات تبصره ۱۸ برای اشتغال‌زایی و رونق تولید خبر داد و بیان کرد: به منظور توسعه بنگاه‌های تولیدی و گسترش اشتغال‌زایی از نیمه دوم سال گذشته ۱۵۶ میلیارد تومان  به واحدهای مختلف تولیدی، معدنی و صنعتی استان بوشهر پرداخت شده‌است.

حسینی افزود: این نوع تسهیلات در سه بخش تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، تامین تسهیلات مورد نیاز برای توسعه و بازسازی و نوسازی و سرمایه در گردش متقاضیان از طریق بانک‌های عامل انجام گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر