سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۷۲۳
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: با هدف پیشگیری از شیوع حداکثری بیماری کرونا تاکسی‌های درون شهری بوشهر به دستگاه‌های کارت‌خوان تجهیز می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حسن شجاعی‌پور اعلام کرد: با توجه به خطرات ناشی از انتشار بیماری کرونا و ضرورت اجرا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند طرح تجهیز شدن تاکسی‌ها و باجه‌های بلیت فروشی اتوبوس‌های درون شهری به دستگاه کارت‌خوان در دست اقدام است.

وی بیان کرد: برابر توافق صورت گرفته  مابین سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر و یکی از بانک‌ها مقرر شد تمامی تاکسی‌های تحت نظارت این سازمان  مجهز به دستگاه کارت‌خوان بانکی شوند.

شجاعی پور ادامه داد: در ناوگان اتوبوسرانی نیز بلیت‌های کاغذی به‌صورت کامل حذف می‌شود و  در این راستا این سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر اقدام به بازسازی دستگاه‌های کارت‌خوان در همه ناوگان اتوبوسرانی کرده است.

شهرستان بوشهر نزدیک به ۲۰۰ تاکسی فعال دارد که از این شمار۵۰ راننده  بیشترین فعالیت را در دوره شیوع کرونا داشته‌اند.

با استمرار شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با با این بیماری از اواسط فروردین سوار کردن بیش از سه نفر در تاکسی‌ها را ممنوع کرد و رانندگان موظف شدند تنها ۲ نفر در صندلی عقب سوار کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر