چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان، شهرداری بم مقابل دلوار کشتی بوشهر پیروز شد.به گزارش فکرشهر، از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور یک مسابقه بین دو تیم دلوار کشتی بوشهر و شهرداری بم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد که تیم شهرداری بم موفق شد مقابل حریف خود به برتری دست یابد.در این مسابقه که عصر جمعه برگزار شد، تیم شهرداری بم با نتیجه هفت بر یک موفق به پیروزی شد تا دلوار کشتی یک شکست سخت را تجربه کند.
کد خبر: ۷۱۷۳
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان، شهرداری بم مقابل دلوار کشتی بوشهر پیروز شد.

به گزارش فکرشهر، از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور یک مسابقه بین دو تیم دلوار کشتی بوشهر و شهرداری بم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد که تیم شهرداری بم موفق شد مقابل حریف خود به برتری دست یابد.

در این مسابقه که عصر جمعه برگزار شد، تیم شهرداری بم با نتیجه هفت بر یک موفق به پیروزی شد تا دلوار کشتی یک شکست سخت را تجربه کند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوارکشتی بوشهر پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما در زمینه مالی شرایط سختی را سپری می‌کند و نیاز است که مسئولان توجه بیشتری به تیم ما داشته باشند.

نرگس احمدی با بیان اینکه تیم ما زمین چمن برای تمرین ندارد، خاطرنشان ساخت: ما هفته‌ای دو بار اجازه تمرین داریم که با این شرایط نمی‌توانیم امید چندانی به نتیجه گرفتن داشته باشیم.

به گزارش مهر، دلوار کشتی با تحمل این شکست به رده هفتم جدول سقوط کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر