سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۸۰۳
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در نشستی که با حضور معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران استان با فرماندار شهرستان بوشهر برگزار شد، گفت: این نشست با توجه به اهمیت تعامل و ارتباط ادارات و سازمان های دولتی مختلف برگزار شد و هدف از این دیدار، ایجاد تعامل و هم افزایی با مجموعه فرمانداری علی الخصوص جناب آقای عباس جمشیدی فرماندار محترم شهرستان بوشهر بود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی حوزه، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی با بیان کلیتی از وضعیت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، درباره وضعیت طلاب استان اعم از تعداد طلاب مشغول به تحصیل، تعداد مدارس، سطوح تحصیلی دائر، فعالیت مبلغین و نوع خدمات تبلیغی، مشاوره ای و جهادی طلاب به مردم استان و  فعالیت های جهادی طلاب در راستای مبارزه با ویروس کرونا آماری ارائه کرد.

فاطمه مجاهد ـ معاون فرهنگی مدیریت حوزه نیز در این نشست، به ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی مدارس و دغدغه های مرتبط پرداخت و با اشاره به اهمیت نهاد خانواده در جامعه، این نهاد را در معرض خطر و نیاز به حمایت های جدی برشمرد.

خانم غفاری ـ معاون اداری مالی مدیریت حوزه علمیه خواهران ـ نیز در رابطه با جذب اعتبارات و بودجه های عمرانی مدارس علمیه خواهران استان توضیحانی ارائه کرد و نگاه جدی تر به حوزه زیر ساخت های آموزشی و فرهنگی را خواستار شد.

عباس جمشیدی ـ فرماندار بوشهر ـ نیز در این نشست، از روند علمی تربیتی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ابراز خرسندی کرد و تعامل بیشتر در حوزه های فرهنگی و استفاده از ظرفیت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در دستگاه های مختلف را خواستار شد.

مشارکت در تاسیس مرکزی برای ارائه مشاوره دینی و تربیتی به عموم مردم و همچنین با توجه به خاکی بودن مسیر مدرسه علمیه الزهرا (س) بوشهر و مشکلاتی که برای عبور و مرور طلاب  علی الخصوص در فصل زمستان و هنگام بارندگی ایجاد می نماید، تصمیم بر آسفالت نمودن این مسیر در اسرع وقت، از جمله تصمیماتی بود که در این نشست گرفته شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر