سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت: ماموران این فرماندهی یک محموله کالای قاچاق به ارزش 24 میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.به گزارش فکرشهر، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان روز شنبه به نقل از سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: این کالاها شامل 17 هزارو 492 کارتن لوازم و قطعات خودرو، رایانه و لوازم اداری و ساختمانی بدون مدارک گمرکی است که در بازرسی از9 دستگاه تریلر بدست آمده است.وی اضافه کرد: دراین ازتباط 9 نفر متهم همراه با کالاهای مکشوفه برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
کد خبر: ۷۱۸۹
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت: ماموران این فرماندهی یک محموله کالای قاچاق به ارزش 24 میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

به گزارش فکرشهر، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان روز شنبه به نقل از سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: این کالاها شامل 17 هزارو 492 کارتن لوازم و قطعات خودرو، رایانه و لوازم اداری و ساختمانی بدون مدارک گمرکی است که در بازرسی از9 دستگاه تریلر بدست آمده است.

وی اضافه کرد: دراین ازتباط 9 نفر متهم همراه با کالاهای مکشوفه برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان شاهراه ارتباطی استان های بوشهر و خوزستان و فارس و هرمزگان و مرکز کشور با این استانهاست. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر