چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: ورزشکارانی که در مسابقات جهانی حضور می یابند نباید دغدغه مالی و معیشتی داشته باشند تا بتوانند دراین میادین با قدرت و صلابت هرچه بیشتر ظاهر و برای کشور افتخارآفرینی کنند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه در دیدار با ورزشکاران مدال آور بازی های پارآسیایی اینچئون از این شهرستان افزود: مسوولان ورزشی کشور و استان بوشهر باید نگاه ویژه ای نسبت به رشته های ورزشی که افتخارات بسیاری برای کشور کسب کرده داشته باشند و همه نگاه ها و مساعدت ها به یک رشته خاص معطوف نشود.
کد خبر: ۷۱۹۲
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۲

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: ورزشکارانی که در مسابقات جهانی حضور می یابند نباید دغدغه مالی و معیشتی داشته باشند تا بتوانند دراین میادین با قدرت و صلابت هرچه بیشتر ظاهر و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه در دیدار با ورزشکاران مدال آور بازی های پارآسیایی اینچئون از این شهرستان افزود: مسوولان ورزشی کشور و استان بوشهر باید نگاه ویژه ای نسبت به رشته های ورزشی که افتخارات بسیاری برای کشور کسب کرده داشته باشند و همه نگاه ها و مساعدت ها به یک رشته خاص معطوف نشود.

وی اظهارکرد: ورزش باید در میان نسل جوان به عنوان یکی از بهترین تفریحات سالم فرهنگ سازی شده و با کشف استعدادها و حمایت از ورزشکارن به صورت حرفه ای زمینه شکوفایی و افتخار آفرینی آنان فراهم شود.

امام جمعه گناوه افزود: استان بوشهر و شهرستان گناوه سرشار از نیرو ها و جوانان نخبه و مستعدی است که همه مسولان در برابر این سرمایه های ملی باید احساس مسوولیت کرده و با برنامه ریزی صحیح و کارشناسی شده به کشف و پرورش آنان بپردازند.

رکنی حسینی با قدردانی از مسوولان استانی و شهرستانی که خالصانه به ورزش استان خدمت می کنند از آنان خواست تا به وعده های خود از جمله واگذاری زمین، بحث اشتغال و ساخت پیست دو ومیدانی ورزشکاران مدال آور عمل کنند.

امام جمعه گناوه از مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز خواست دو سالن ورزشی درگناوه و مرکز استان دراختیار ورزشکاران پارآسیایی قراردهد.

دراین دیدار ورزشکاران گناوه با قدردانی از حمایت های بی دریغ امام جمعه این شهر از ورزش شهرستان، بیان کردند: از مسوولان استان بوشهر انتظار داریم توجه و حمایت ویژه ای به ورزشکاران و قهرمانان ملی که افتخارآفرینی می کنند، داشته باشند.

آنان مهمترین دغدغه خود را اشتغال، نبود امکانات برای تمرین و مشکلات مالی عنوان کردند.

عمل کردن وعده های مسوولان از جمله واگذاری زمین، اشتغال و اختصاص پیست دو و میدانی از دیگر خواسته های این ورزشکاران بود.

آنان افزودند: باتوجه به نبود امکانات لازم، بناچار باید برای آماده سازی خود به مسابقات بین المللی به مشهد با مشقات فراوان اعزام شویم.

حسین سعیدی، فالح ناصری پوران، سیدعرفان حسینی لیراوی، سیدحبیب حسینی لیراوی و سجاد نیک پرست ورزشکاران دوومیدانی کار نابینا و کم بینای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران از شهرستان گناوه در بازی های پارا آسیایی اینچئون کره جنوبی موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ شدند.

محمد ابراهیم زاده مطلق نیز به عنوان مربی تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی ایران مقام اولی این مسابقات را بدست آورده بود.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر