چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر از کشف 450 رول ایزوگام غیراستاندارد با نام تجاری «صبای دلیجان» در شهرستان دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان بوشهر، محمدرحیم بهره‌مند گفت: طی بازرسی‌های ادواری کارشناسان اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت استان بوشهر که از ابتدای تابستان امسال آغاز شده بود، به واحدهای عرضه‌کننده درباره اجباری بودن استاندارد عایق‌های رطوبتی و غیرقانونی بودن فروش ایزوگام‌های غیراستاندارد اطلاع‌رسانی شد.
کد خبر: ۷۱۹۵
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر از کشف 450 رول ایزوگام غیراستاندارد با نام تجاری «صبای دلیجان» در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان بوشهر، محمدرحیم بهره‌مند گفت: طی بازرسی‌های ادواری کارشناسان اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت استان بوشهر که از ابتدای تابستان امسال آغاز شده بود، به واحدهای عرضه‌کننده درباره اجباری بودن استاندارد عایق‌های رطوبتی و غیرقانونی بودن فروش ایزوگام‌های غیراستاندارد اطلاع‌رسانی شد.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با اشاره به آغاز فاز دوم این بازرسی‌ها اظهار داشت: در این مرحله از بازرسی‌ها، نسبت به جمع‌آوری و انهدام عایق‌های رطوبتی غیراستاندارد اقدام می‌شود که کارشناسان استاندارد بوشهر تاکنون موفق به شناسایی 450 رول ایزوگام غیراستاندارد با نام تجاری «صبای دلیجان» در یکی از روستاهای شهرستان دشتستان شدند.

بهره‌مند گفت: با توجه به این که این محصولات در یک منزل مسکونی انبار شده بود، پس از اخذ حکم ورود به منزل، نسبت به جمع‌آوری و انهدام 230 رول اقدام شد که مابقی این محصولات نیز مراحل قانونی خود را جهت جمع‌آوری و انهدام می‌گذراند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر، سهولت نصب ایزوگام، هزینه اندک و کارآیی بالا را از دلایل محبوبیت این عایق رطوبتی عنوان کرد و افزود: چنانچه این محصول کیفیت پایینی داشته باشد، به ابنیه و سازه‌های نمای ساختمان‌ها آسیب می‌رساند.

بهره‌مند از شهروندان خواست تا در موقع خرید محصولات و مصالح ساختمانی به نشان استاندارد حتماً دقت کنند و به دلیل قیمت پایین‌تر کالاهای غیراستاندارد، نسبت به خرید آن اقدام نکنند، چرا که در نهایت باعث بروز خسارت‌های مالی به مصرف‌کنندگان می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر