پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که دوسال پیش با شلیک اسلحه در شهر شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان باعث قتل یک شهروند شده بود پس از تلاش های گسترده اطلاعاتی، عملیاتی و روانی پلیس، شب گذشته تسلیم پلیس شد.به گزارش فکرشهر، سردار حیدرعباس زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در تیر سال 91 فردی به هویت معلوم به علت اختلاف مالی با شلیک اسلحه باعث قتل شهروند در شبانکاره و متواری شد.
کد خبر: ۷۱۹۹
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که دوسال پیش با شلیک اسلحه در شهر شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان باعث قتل یک شهروند شده بود پس از تلاش های گسترده اطلاعاتی، عملیاتی و روانی پلیس، شب گذشته تسلیم پلیس شد.

به گزارش فکرشهر، سردار حیدرعباس زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در تیر سال 91 فردی به هویت معلوم به علت اختلاف مالی با شلیک اسلحه باعث قتل شهروند در شبانکاره و متواری شد.

وی اضافه کرد: در این مدت پلیس در کنار اجرای طرح های مختلف انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی برای شناسایی مخفیگاه این متهم فراری نشست های هم اندیشی متعددی نیز با خانواده و بستگان متهم فراری برگزار کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآورشد: درنتیجه این اقدامات پلیس، متهم به قتل، نیمه شب گذشته با حضور در پلیس آگاهی خود را تسلیم و اسلحه به کار رفته در قتل را تحویل داد.

وی گفت: متهم در تحقیقات اولیه توسط پلیس به قتل فرد مقتول اعتراف کرد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر