پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نخستین مسابقه ورزشی دانش آموزی هفت مرحله ای خانه به خانه در برازجان با حضور 60 شرکت کننده از 12مدرسه برگزار شد.به گزارش فکرشهر، مسوول اجرای مسابقه خانه به خانه در شهر برازجان گفت: دراین مسابقه هر دانش آموز باید هفت مرحله بازی را به صورت خانه به خانه طی کند.یوسف اطمینان  دراین آیین گفت: یافتن کلید از زیرخاک ها و سپس آزاد کردن کبوترها، ورود به تونل و گذر از موانع سخت در مسیر حرکت و درپایان برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی از مهمترین مراحل این مسابقه است.وی اظهارکرد: هدف ازبرگزاری این مسابقات دستیابی دانش آموزان به نشاط، شادابی و سرزندگی است.
کد خبر: ۷۲۱۳
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: نخستین مسابقه ورزشی دانش آموزی هفت مرحله ای خانه به خانه در برازجان با حضور 60 شرکت کننده از 12مدرسه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، مسوول اجرای مسابقه خانه به خانه در شهر برازجان گفت: دراین مسابقه هر دانش آموز باید هفت مرحله بازی را به صورت خانه به خانه طی کند.

یوسف اطمینان  دراین آیین گفت: یافتن کلید از زیرخاک ها و سپس آزاد کردن کبوترها، ورود به تونل و گذر از موانع سخت در مسیر حرکت و درپایان برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی از مهمترین مراحل این مسابقه است.

وی اظهارکرد: هدف ازبرگزاری این مسابقات دستیابی دانش آموزان به نشاط، شادابی و سرزندگی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: انسان سالم، محور توسعه پایدار وجامعه پویا است.

حسن قلندری افزود: برگزاری این مسابقات منظم و متمرکز پرورش فکری، روحی، افزایش توان ذهنی وعقلی دانش آموزان را به همراه دارد.

وی برحمایت و مشارکت جدی مسوولان و مردم در توسعه برنامه های آموزش و پرورش تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: برگزاری این مسابقات هیجان و بار معرفتی و انقلابی بیشتر دانش آموزان را به دنبال دارد.

سید حسن لواسانی توسعه فعالیت های ورزشی را زیر بنای توسعه کشور در زمینه های مختلف دانست واظهار کرد: توجه به ورزش زمینه تربیت انسان های سالم و تندرست را برای توسعه جامعه فراهم می کند.

وی اضافه کرد: امروز سلامتی و تندرستی یکی از مسایل مورد توجه دولتمردان است و با برنامه ریزی های مدون برای گسترش فرهنگ ورزش همگانی در خانواده ها تلاش می کنند.

در این دوره از مسابقات پس از رقابت 60 نفر از دانش آموزان از 12 مدرسه ابتدایی شهر برازجان به صورت تیمی و گروهی مدرسه ابتدایی عترت، فرزانه و مکتب الزهرا برازجان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

همچنین در رده انفرادی نیز بهاره جلالیان با کسب رکورد دو دقیقه و 52 ثانیه و 66 صدم ثانیه در این دوره از مسابقات از مدرسه ابتدایی فرزانه موفق به کسب مقام قهرمانی شد ومهرناز دشتی و معصومه کاویانی نیز به ترتیب مقامهای دوم و سوم را کسب کردند. 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر