سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: شورای ورزش استان بوشهر فعال می‌شود.به گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان فرد عصر یکشنبه در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی شورای راهبردی ورزش استان بوشهر تشکیل خواهد شد.وی با اشاره به اینکه شورای راهبردی ورزش استان متشکل از نخبگان ورزشی، استاتید، افراد دلسوخته ورزش، پیشکسوتان و چند هیئت به نمایندگی همه هیئت‌های ورزشی خواهد بود، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد تمام برنامه های ورزش استان را از دل همین شورا تصویب کرده و خروجی این شورا مبنای تصمیم گیری ما خواهد بود.
کد خبر: ۷۲۲۷
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: شورای ورزش استان بوشهر فعال می‌شود.

به گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان فرد عصر یکشنبه در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی شورای راهبردی ورزش استان بوشهر تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شورای راهبردی ورزش استان متشکل از نخبگان ورزشی، استاتید، افراد دلسوخته ورزش، پیشکسوتان و چند هیئت به نمایندگی همه هیئت‌های ورزشی خواهد بود، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد تمام برنامه های ورزش استان را از دل همین شورا تصویب کرده و خروجی این شورا مبنای تصمیم گیری ما خواهد بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: همچنین شورای ورزش استان فعال خواهد شد که ریاست آن در استان بر عهده استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرمانداران برگزار خواهد شد.

توسعه زیرساخت های ورزشی استان/ تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت است

بهروزیان فر با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت های این اداره کل است، گفت: سیاست وزارت ورزش و جوانان و شخص مقام عالی وزارت و همینطور تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور بر توسعه ورزش همگانی است که در اولویت ورزش استان بوشهر قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی باعث شادی و شور نشاط در جامعه می شود، بیان کرد: همچنین برای توسعه زیرساخت های ورزشی استان برنامه ریزی های ویژه ای داریم و اکنون نیز وضعیت استان بوشهر به نسبت سایر استان ها مطلوب است و تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار کرد: قطعا برای توسعه ورزش استان با نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی تعامل و همکاری مناسبی برقرار خواهیم کرد.

هفت هیئت ورزشی استان به صورت سرپرستی اداره می شود

بهروزیان فر با اشاره به اینکه حمایت و پیگیری مشکلات موجود هیئت‌های ورزشی استان بوشهر از برنامه های مهم ماست، افزود: در حال حاضر هفت هیئت به صورت سرپرستی اداره می شود که زمان ریاست روسای آن ها به اتمام رسیده که حتما در اولین فرصت به تشکیل مجمع با هماهنگی فدراسیون های مربوطه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه درب مدیریت ورزش استان بر روی تمامی ورزشکاران، پیشکسوتان، جوانان و روسای هیئت های ورزشی برای بازگویی مسائل و مشکلات باز است، گفت: از انتقادات و پیشنهادات سازنده را که باعث رشد و توسعه ورزش و جامعه جوانان خواهد شد بهره خواهیم برد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه به رشته های مدال آور توجه ویژه ای خواهیم داشت، گفت: روسای هیئت ها به ورزش های بانوان توجه ویژه ای داشته باشند چونکه ۴۰ درصد جمعیت استان را بانوان تشکیل می دهند و در حوزه ورزش از ظرفیت بالایی برخوردار هستند

تکمیل استخر کوثر و پیست تارتان استادیوم شهید بهشتی

وی عنوان کرد: همچنین به منظور تکمیل استخر کوثر و پیست تارتان استادیوم شهید بهشتی نشستی با استاندار بوشهر داشتیم که با تدابیر و تصمیمات ویژه ای برای اتمام آن ها ارائه کردند.

به نوشته ی مهر، بهروزیان فر یادآور شد: چندی پیش نیز با حضور معاون برنامه ریزی استاندار و فرماندار بوشهر از استخر کوثر بازدیدی داشتیم که قرار شد از هفته آینده روند تکمیل پیست تارتان و استخر کوثر شروع شود.

وی اظهار کرد: مبنای بنده تعامل مثبت و سازنده با رسانه ها و مطبوعات استان است و اعتقاد دارم که رسانه های باعث رشد و شکوفایی ورزش استان بوشهر خواهد بود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر