پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۴۶۱
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: با هماهنگی یکی از بانک‌ها، زمینه پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی به مدرسه‏‌های فوتبال این استان فراهم شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، امیر حسین محتشم در نشست کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان بوشهر افزود: بررسی‌ها نشان داد که مدارس فوتبال در این استان در زمان شیوع ویروس کرونا با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند و جز مشاغل آسیب دیده محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: فعالیت مدارس فوتبال استان بوشهر از اابتدای شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامتی فوتبال‌آموزان در رده‌های مختلف سنی تعطیل شده‌است و همچنان این ممنوعیت ادامه دارد.

محتشم ادامه داد: این وضعیت باعث خسارت زیاد اقتصادی به این آموزشگاهها شده‌است و پرداخت این تسهیلات برای حمایت از آنها در این شرایط سخت است.

رئیس هیات فوتبال بوشهر در باره صدور مجوز مدارس فوتبال جدید اظهارداشت: برای اینکه روال عادی مجوز مدارس فوتبال طی شود بزودی لینک بارگذاری مدارک برای صادر شدن مجوزها اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: با این کار تمامی امور مرتبط با ارائه مجوز، از طریق اتوماسیون اداری باشگاه‌ها انجام و نیازی به حضور فیزیکی متقاضیان نیست.

 محتشم ادامه داد:  در کمیته جوانان هیات فوتبال استان بوشهر  در ۲ نشستی که برگزار شده دستورالعمل‌های داخلی برای مدارس فوتبال استان به تصویب رسید  که جزئیات آن در اتوماسیون مدارس فوتبال ارسال می‌شود.

در بوشهر ۴۰ مدرسه فوتبال وجود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر