چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه جم با بیان اینکه جاده جم - پالایشگاه حادثه‌خیز است، گفت: احداث جاده امن برای مردم و کارکنان پالایشگاه ضروری است.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جم ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امداد الهی شامل افراد باتقوا خواهد شد و تقوا باعث پرهیزکاری می‌شود.وی به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از مسائلی که در بحث فرهنگ اهمیت بسیاری دارد و می‌توان فرهنگ را به وسیله آن ترویج داد و با آداب و رسوم اسلامی آشنا شد، بحث کتاب و کتابخوانی است.
کد خبر: ۷۳۶۰
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸

فکرشهر: امام جمعه جم با بیان اینکه جاده جم - پالایشگاه حادثه‌خیز است، گفت: احداث جاده امن برای مردم و کارکنان پالایشگاه ضروری است.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جم ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امداد الهی شامل افراد باتقوا خواهد شد و تقوا باعث پرهیزکاری می‌شود.

وی به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از مسائلی که در بحث فرهنگ اهمیت بسیاری دارد و می‌توان فرهنگ را به وسیله آن ترویج داد و با آداب و رسوم اسلامی آشنا شد، بحث کتاب و کتابخوانی است.

گنجی به سالگرد آزادی شهر سوسنگرد در سال 59 اشاره کرد و افزود: شهر سوسنگرد نخستین شهری بود که توسط ارتش بعثی عراق اشغال شد و فرماندهی در عملیات آزادی‌سازی شهر سوسنگرد در آن زمان بر عهده مقام معظم رهبری بود که ایشان در لباس بسیجی نقش بسیار بزرگی در آن عملیات غرورآفرین داشتند و پیروزی در این عملیات نقطه عطفی در پیروزی‌های سرنوشت‌ساز در دفاع مقدس بود.

خطیب نماز جمعه جم در ادامه از هفته بسیج سخن به میان آورد و با بیان اینکه بسیج تجربه خود را در هشت سال دفاع مقدس نشان داد، گفت: بسیج نشان داد یک نیروی مخلص، فداکار و ولایی است که می‌تواند داوطلبانه و مخلصانه هرجایی که احساس کرد اسلام در خطر است وارد میدان می‌شود.

امام جمعه جم به کشته شدن دو نفر دیگر در چند روز گذشته در جاده جم – پالایشگاه پرداخت و تصریح کرد:  تعهدات وزارت نفت و اداره راه در این زمینه هنوز عملی نشده و جاده غیر استاندارد جم به پالایشگاه و ریز مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است که باید اصلاح شود.

گنجی در پایان اظهار داشت: عرض کم و پیچ های خطرناک در جاده غیر استاندارد جم به پالایشگاه و ریز باعث بروز کشته‌های متعدد در این مسیر شده است، اذعان داشت: برای اصلاح این مسیر برای امنیت بیشتر کارکنان پالایشگاه و مردم نیاز است که وزارت نفت توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه سال‌ها است که آرزوی مردم این منطقه، احداث یک جاده استاندارد در این مسیر است اما تاکنون مسئولان فقط وعده داده اند و این وعده‌ها تا کنون رنگ عملی را به خود نگرفته است و حتی در پاره‌ای از وقت عملیات اصلاح و ترمیم نقاط حادثه خیز جاده آغاز شد ولی طولی نکشید که کار اصلاح نقاط حادثه خیز متوقف و این جاده ویران، به حال خودش رها شد.

به نوشته ی مهر، وی افزود: از امکاناتی که در پالایشگاه است برای ساخت این جاده امن استفاده شود و مردم شهرستان جم از مدیر عامل پالایشگاه فجر جم انتظار دارند که هر چه سریع‌تر این پروژه احداث جاده امن جم – پالایشگاه شروع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر