سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۶۳۰
پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: رزمایش وحدت، یادمان شهدای مدافع سلامت استان بوشهر به صورت رژه خودرویی در شهر برازجان  مرکز شهرستان دشتستان شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: هدف از برگزاری رزمایش وحدت تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع سلامت و یادآوری و هشدار به مردم که بیماری کرونا همچنان وجود دارد و شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را تا رسیدن به یک درمان قطعی یا واکسن رعایت کنند.

ماریا خویش دوست اضافه کرد: در زمان حاضر این بیماری هیچ‌گونه درمان قطعی ندارد و تنها راه مقابله با آن، پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا و پس از چند ماه مبارزه نفس‌گیر، کادر بهداشت و درمان خسته شده‌اند و تعداد مراجعه و بستری‌ها افزایش‌یافته است تنها خواسته ما از مردم این است که موارد پیشگیری از این ویروس خطرناک را به‌طور کامل رعایت کنند.

خویش دوست یادآور شد: کادر درمانی استان و شهرستان در ایام شیوع کرونا سنگ تمام گذاشته‌اند و جانانه تلاش کرده‌اند و تقدیم پنج شهید کادر درمانی در استان بوشهر، دلیلی صادق بر این مدعا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: مردم توصیه‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمع ها و بهداشت فردی را رعایت کنند تا این بیماری خطرناک دامن‌گیر آنها نشود.

در این رزمایش خودروها شرکت کنند در همه معابر اصلی شهر برازجان رژه رفتند و اقدام به توزیع ماسک در بین شهروندان کردند.

استان بوشهر از بدو شیوع بیماری کرونا پنج شهید مدافع والامقام سلامت تقدیم کرده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر