سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه آبپخش بر لزوم ساماندهی آرامستان شهر آبپخش تاکید کرد.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبپخش با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با بیان اینکه انسان باتقوا اهل توجه به ذوی‌القربی است و انسان متقی اهل واقعیت‌هاست، گفت: خداوند به نیکوکاری و نیکو بودن امر کرده و انسان را از منکرات و بدی‌ها باز داشته است.وی به 24 آبان روز کتابخوانی اشاره کرد و یادآور شد: 24 آبان روز کتابخوانی و مطالعه است و باید در زمینه گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهتمام ورزیم.
کد خبر: ۷۳۷۱
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: امام جمعه آبپخش بر لزوم ساماندهی آرامستان شهر آبپخش تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبپخش با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با بیان اینکه انسان باتقوا اهل توجه به ذوی‌القربی است و انسان متقی اهل واقعیت‌هاست، گفت: خداوند به نیکوکاری و نیکو بودن امر کرده و انسان را از منکرات و بدی‌ها باز داشته است.

وی به 24 آبان روز کتابخوانی اشاره کرد و یادآور شد: 24 آبان روز کتابخوانی و مطالعه است و باید در زمینه گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهتمام ورزیم.

امام جمعه آبپخش تصریح کرد: کتابخانه آبپخش فعالیت‌های بسیار خوبی داشته و یکی از فعال‌ترین کتابخانه‌ها در سطح کشور به شمار می‌رود که لازم است از متولیان این بخش تقدیر کنیم.

وی عنوان کرد: کتابخوانی عصاره تمدن است و سرمایه بزرگی برای پیشرفت و توسعه جوامع به شمار می‌رود.

امام جمعه آبپخش به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و گفت: از 29 آبان تا پنجم آذر به نام هفته بسیج نامگذاری شده و امام راحل عظیم‌الشان فرمودند: تشکیل بسیج از الطاف الهی است.

رضایی تصریج کرد: بسیجیان همواره در برابر دشمنان حاضر بوده‌اند و ثابت کرده‌اند که دشمنان هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند و بسیج باید با قدرت و اطمینان کار خود را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس خط‌شکنان شب‌های عملیات بسیجیان بودند، افزود: این بسیجیان در واقع گمنامی را افتخار می‌دانستند و در شرایط کنونی نیز نقش بسیجیان غیرقابل انکار است.

امام جمعه آبپخش با اشاره به انجام درختکاری در سطح شهر آبپخش اظهار کرد: این اقدام شهرداری بسیار ارزشمند است و البته باید از زیاده‌روی در کاشت درختان در برخی از خیابان‌های کم‌عرض اجتناب کنند.

رضایی در ادامه بر لزوم ساماندهی وضعیت آرامستان آبپخش تاکید کرد و افزود: آرامستان آبپخش نیازمند توجه بیشتر و ساماندهی است و مسئولان باید فکری اساسی کنند.

به نوشته ی فارس، وی همچنین از قاریان قرآن در مراسمات فاتحه خواست حرمت مساجد را رعایت کنند و از به کار بردن الفاظ نامربوط اجتناب کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر