چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نخستین پل هوایی عابر پیاده روستایی استان بوشهر روز یکشنبه در آیینی با حضور مسوولان محلی و مردم در روستای 'لمبدان بالایی' شهرستان دیر به بهره برداری رسید.به گزارش فکرشهر، فرمانداردیردراین آیین گفت: برای احداث این پل هوایی به طول 20 متر وعرض چهارمتر دو میلیارد و500میلیون ریال هزینه شده است.حمزه اعتماد افزود: ساخت این پل برای تامین امنیت جانی مردم روستای لمبدان که یکی از محورهای پر تردد به شمار می رود، از کارهای ضروری و اساسی است.
کد خبر: ۷۴۳۳
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: نخستین پل هوایی عابر پیاده روستایی استان بوشهر روز یکشنبه در آیینی با حضور مسوولان محلی و مردم در روستای 'لمبدان بالایی' شهرستان دیر به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، فرمانداردیردراین آیین گفت: برای احداث این پل هوایی به طول 20 متر وعرض چهارمتر دو میلیارد و500میلیون ریال هزینه شده است.

حمزه اعتماد افزود: ساخت این پل برای تامین امنیت جانی مردم روستای لمبدان که یکی از محورهای پر تردد به شمار می رود، از کارهای ضروری و اساسی است.

وی گفت: روستای لمبدان بالایی در مسیر دیر به دوراهی این بندر به بزرگراه سیراف واقع است که یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان به شمار می رود و آمار تصادفات و تردد وسایل نقلیه و وجود مدارس در کنار جاده ضرورت احداث پل هوایی در این محور را دوچندان کرده بود.

فرمانداردیر افزود: یکی دیگر از محورهای پرتردد و حادثه خیز شهرستان دیر درشهرآبدان که تردد وسایل نقلیه دراین مسیر زیاد است و درآینده تصمیم داریم که پل هوایی در این مسیر نصب کنیم.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن سه راهی شهنیا در بخش بردخون گفت: این مسیر برای تردد خودروها خطرآفرین است که با برنامه ریزی برطرف کردن حادثه خیزی این مسیر درآینده پیگیری خواهد شد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر