چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال جاری ۲۶میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در بخش تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اختصاص یافته است.به گزارش فکرشهر، حسن قلندری اظهار داشت: امسال در راستای نگاه استاندار بوشهر و مدیر کل آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به بخش ورزش مدارس شده و پروژه‌های خوبی در دست اجرا است.معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: تلاش می‌شود این پروژه‌ها در اسرع وقت به اتمام برسد تا دانش آموزان بتوانند از این طرح‌ها استفاده کنند.
کد خبر: ۷۴۵۱
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال جاری ۲۶میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در بخش تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر، حسن قلندری اظهار داشت: امسال در راستای نگاه استاندار بوشهر و مدیر کل آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به بخش ورزش مدارس شده و پروژه‌های خوبی در دست اجرا است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: تلاش می‌شود این پروژه‌ها در اسرع وقت به اتمام برسد تا دانش آموزان بتوانند از این طرح‌ها استفاده کنند.

قلندری ادامه داد: امسال ۲۶میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های نیمه تمام در بخش تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بوشهر اختصاص یافته که با تخصیص به موقع این اعتبارات تحول خوبی در این حوزه شاهد خواهیم بود.

اختصاص هشت میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز اماکن و فضاهای ورزشی

وی همچنین از اختصاص هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز اماکن و فضاهای ورزشی از محل اعتبارات استانی خبر داد و با تاکید بر توسعه ورزش در مدارس، والدین، دستگاه‌های اجرایی و خیرین خواست در توسعه فضاهای ورزشی مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای یکی دیگر از سیاست‌های آموزش و پرورش است، اضافه کرد: در سال جاری این المپیاد با مشارکت ۹۰ هزار دانش آموز در مدارس استان برگزار شد.

قلندری تصریح کرد: در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای به بازی‌های بومی و محلی، بازی‌های دبستانی و طرح‌های ملی در مقطع ابتدایی و در مقطع متوسطه نیز به انتخاب دانش آموزان پرداخته  می‌شود.

ساخت استخر در پنج شهرستان بوشهر

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: اجرای طرح سباح (شنا) برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در این استان نیازمند تامین اعتبار برای ساخت استخر است.

وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر پنج استخر در شهرستانهای دشتی، دشتستان، بوشهر، گناوه و کنگان در نظر گرفته شده ولی امسال تنها برای استخر بوشهر شش میلیارد ریال اعتبار مصوب شده و در حال حاضر نیز رشته های دیگری به جای طرح سباح برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در نظر گرفته شده است.

قلندری اضافه کرد: هم اکنون رشته ژیمناستیک برای پایه دوم، سباح پایه سوم، طناب پایه چهارم، تنیس روی میز پنجم، دو و میدانی ششم، بستکتبال هفتم و والیبال برای پایه هشتم اجرا می شود.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر