سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از 11 کتابدار کتابخانه های عمومی شهرستان گناوه در همایشی در فرمانداری تجلیل شد.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، رییس اداره کتابخانه های عمومی گناوه دراین همایش گفت: به مناسبت هفته کتاب برنامه های مختلفی ازسوی این اداره در سطح شهرستان پیش بینی شده که تجلیل از کتابداران از این برنامه ها است.صادق خدری افزود: دراین شهرستان شش کتابخانه وجود دارد که سه کتابخانه در شهر و سه کتابخانه دیگر در روستاها هستند.
کد خبر: ۷۴۷۲
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۴

فکرشهر: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از 11 کتابدار کتابخانه های عمومی شهرستان گناوه در همایشی در فرمانداری تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، رییس اداره کتابخانه های عمومی گناوه دراین همایش گفت: به مناسبت هفته کتاب برنامه های مختلفی ازسوی این اداره در سطح شهرستان پیش بینی شده که تجلیل از کتابداران از این برنامه ها است.

صادق خدری افزود: دراین شهرستان شش کتابخانه وجود دارد که سه کتابخانه در شهر و سه کتابخانه دیگر در روستاها هستند.

وی به برنامه های هفته کتاب دراین شهرستان اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دربین اقشار مختلف جامعه از اهداف اصلی برنامه های پیش بینی شده است.

خدری عضویت رایگان، برگزاری نمایشگاه کتاب در بندرهای گناوه وریگ و روستاهای محمدصالحی و جزیره ها، حضور در مدارس، همایش عاشورا در گذر تاریخ، مسابقه نقاشی حضوری، پیاده روی نمادین، دیدار با فرماندار و امام جمعه را از مهم ترین این برنامه ها عنوان کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: کتاب همانند باران، رحمتی است که هر انسان تشنه ای می تواند جرعه جرعه از آن نوشیده و سیراب شود تا به محیط خود شادابی و طراوت ببخشد.

فتح اله نوروزی افزود: فرمانداری در توزیع اعتبارات به دستگاههای توجه خاصی به کتابخانه های عمومی این شهرستان دارد و در حد امکان و توان خود به آنان کمک و مساعدت می کند.

درپایان از کتابداران، اعضای نمونه، فعالان اجتماعی و مسوولان اداراتی که با کتابخانه های عمومی شهرستان گناوه همکاری و ارتباط داشتند، تجلیل و لوح تقدیر و کتاب 'رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب به مدیران' اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر