سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۸۶۰
شنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: شماری از مردم حق‌طلب بوشهر به رفتار امارات متحده عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی در میدان قدس این بندر گردهم آمدند و با سردادن شعار اعتراض کردند.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما مرکز، تجمع‌کنندگان در این تجمع شعار‌های «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «تا فتح بدر و خیبر، یک یاحسین دیگر»، «مثلث شوم و پلید ابلیس، اسرائیل و آمریکا و انگلیس»، «سه حامیان اصلی تروریسم، آمریکا و امارات و صهیونیسم»، «نصر من الله و فتح القریب»، «سازش با اسرائیل، سازش با شیطان است» و «لبیک یا حسین» سردادند.
 
آنان هم‌چنین پرچم‌های آمریکا و اسرائیل و تصویر سردمداران رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی را به آتش کشیدند.
 
در پایان قطعنامه‌ای در چهار بند خوانده شد که با معترضان با گفتن «الله اکبر» بند‌های آن را تأیید کردند.


  
رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی در ۲۳ مرداد اعلام کردند که روابط میان خود را برقرار و عادی کرده‌اند که موجب خشم و اعتراض مسلمانان جهان در دفاع از ملت ستم‌دیده فلسطین شد.
 
امارات پس از مصر و اردن، سومین کشور عربی و اولین کشور در منطقه خلیج فارس است که با رژیم صهیونیستی روابط دیپلماتیک رسمی برقرار می‌کند.

وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران تصمیم امارات برای برقراری رابطه رسمی با اسرائیل را «ننگین» و «خطرناک» خواند و با هشدار به اسرائیل درباره «هرگونه دخالت» در خلیج فارس، «دولت امارات و دیگر دولت‌های همراه» را مسئول «تمامی عواقب» این تصمیم دانست.
 
هم‌چنین شمار دیگری از کشور‌های اسلامی به این رفتار امارات متحده عربی اعتراض رسمی کرده‌اند و این کار را برای کشوری که ادعای مسلمانی دارد ننگین برشمردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر