سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۹۸۳
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: با تلاش شبانه روزی مجموعه آموزش و پرورش، شهرستان گناوه آمادگی کامل را برای بازگشایی ۱۵ شهریور به صورت حضوری و مجازی دارد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، تلاش‌های گسترده‌ای در راستای آماده‌سازی مدارس شهرستان گناوه برای شروع سال جدید تحصیلی صورت گرفته است که اکنون آمادگی لازم در این زمینه ایجاد شده است.

جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان گناوه با حضور حسین درتاج معاون آموزش متوسطه و همچنین معین پروژه مهر و محمود قاسمی معاون آموزش ابتدایی و دبیر پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با موضوع پروژه مهر در آموزش و پرورش شهرستان گناوه برگزار شد.

توجه به آموزش مجازی

حسین درتاج معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر صبح سه‌شنبه در این نشست گفت: آموزش مجازی قطعاً وجود دارد و در کنار آن با توجه به وضعیت شهر و استان در مورد آموزش حضوری تصمیم‌گیری می‌شود.

وی افزود: ما باید برای وضعیت‌های سفید، زرد و قرمز آمادگی کامل را داشته باشیم به خصوص در وضعیت زرد که به صورت تلفیقی آموزش مجازی و حضوری است.

نگاه ویژه به دانش‌آموزان ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: باید نگاه ویژه ای به دانش آموزان روستایی و همچنین بی بضاعت در این شرایط کرونایی داشته باشیم.

محمود قاسمی افزود: آموزش و پرورش هم در زمان کرونا پا به پای دیگران جنگید تا آموزش تعطیل نشود ولی هیچکس تلاش‌های فرهنگیان را ندید در حالی که آموزش در فضای مجازی بسیار دشوار است.

خرید کتب درسی

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: با تلاش شبانه روزی مجموعه آموزش و پرورش، شهرستان گناوه آمادگی کامل را برای بازگشایی ۱۵ شهریور به صورت حضوری و مجازی دارد.

وی افزود: ۸۵۰ کتاب درسی و همچنین نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت خریداری شده است.

احمدی بیان داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید هیچ کلاس بدون معلمی در شهرستان گناوه وجود ندارد و ساماندهی نیروهای سه مقطع تحصیلی به صورت کامل انجام گرفته است.

رعایت موازین بهداشتی

عیسی خرم آبادی معاون آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: جلسه پروژه مهر به صورت تفکیکی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در سه مرحله بین مدیران سه مقطع تحصیلی برگزار شد.

وی تصریح کرد: کلاس‌های جمع بندی کنکور نیز با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی دانش‌آموزان همراه بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر