جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نخستین کارگاه آموزشی طرح آمایش پایگاههای امداد و نجات کشور در بوشهر گشایش یافت.به گزارش فکرشهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: دراین کارگاه آموزشی دو روزه رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر، قائم مقام سازمان، معاون عملیات سازمان و روسای پایگاهها و عملیات استانهای کشور حضور دارند.عبدالکریم شعبان زاده افزود: این کارگاه آموزشی با هدف ایجاد وحدت رویه در برنامه ها و فراگیری استراتژی ها و راهکارهای سازمان امداد و نجات برای توسعه کمی و کیفی پایگاهها در کشور برگزار شده است.
کد خبر: ۷۴۹۹
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: نخستین کارگاه آموزشی طرح آمایش پایگاههای امداد و نجات کشور در بوشهر گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: دراین کارگاه آموزشی دو روزه رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر، قائم مقام سازمان، معاون عملیات سازمان و روسای پایگاهها و عملیات استانهای کشور حضور دارند.

عبدالکریم شعبان زاده افزود: این کارگاه آموزشی با هدف ایجاد وحدت رویه در برنامه ها و فراگیری استراتژی ها و راهکارهای سازمان امداد و نجات برای توسعه کمی و کیفی پایگاهها در کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه روسای پایگاههای امداد و نجات محور عملیاتی جمعیت هلال احمر هستند تصریح کرد: پایگاههای امداد و نجات در کنار تجربه براساس مبانی علمی روز در سوانح و حوادث حضور یابند.

شعبان زاده اظهارکرد: از 10 نقطه استراتژیک کشور سه نقطه آن شامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی، جزیره خارگ و نیروگاه اتمی دراستان بوشهر مستقر است که برای مقابله با حوادث احتمالی آنها همیشه باید آماده بود.

وی یادآور شد: سیل، زلزله، خشکسالی، ریزگردها از جمله بلایای طبیعی است که همواره در استان بوشهر اتفاق می افتد و می طلبد استان در این بخش ویژه دیده شود.

به نوشته ی ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: برگزاری این همایش ها علاوه بر افزایش تجربیات زمینه ای می شود تا با تسلط به علم روز در امداد و نجات حاضر شویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر